افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی مهریز یزد با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار

یزد- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد از صرف ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت درمانگاه تخصصی (پلی‌کلینیک) تامین اجتماعی مهریز خبر داد که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، "حامد هاتفی" روز دوشنبه در جمع مسئولان مهریز گفت: افتتاح این مرکز جزو خواست مردم و نیاز شهرستان است که با همت مسئولان با جدیت در حال ساخت و ساز است و با افتتاح آن به مردم و مسافران خدمت می‌شود.

وی که به همراه مسئولان شهرستان مهریز از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و آخرین وضعیت و مسائل و مشکلات آن را برای افتتاح از جمله انشعابات و تجهیزات مورد بررسی قرار داد اظهار امیدواری نمود افتتاح این طرح موجب رفاه و رضایت خاطر مردم منطقه شود.

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهریز ۱۸ شهریورماه ماه سال ۱۴۰۰ شمسی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و با زیربنای ۳۵۰۰ مترمربع در سه طبقه آغاز شد.

هم‌اکنون درمانگاه تامین اجتماعی و ساختمان اداری آن در یک مکان قرار دارد و همین امر خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان و بیمه‌شدگان را با مشکل مواجه کرده است .

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی مهریز یزد با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار

در این خصوص سال‌های گذشته بارها بیمه‌شدگان با تهیه و ارسال نامه، طومار و مراجعه مکرر حضوری به مسئولان جداسازی این ۲ بخش را خواستار شدند.

شهرستان مهریز یک باب بیمارستان دارد و هم‌اکنون ۸۴ درصد جمعیت ۵۵ هزار نفری این شهرستان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha