امام‌جمعه مهریز از توقف ساخت درمانگاه تامین اجتماعی انتقاد کرد

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان که زمین آن به ارزش یک میلیارد تومان از سوی خیر منطقه تامین شد، مدتی است عملیات اجرایی آن متوقف و این امر موجب نارضایتی شهروندان به دلیل تعطیلی کارهای عمرانی شد .

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهریز ۱۸ شهریورماه ماه سال ۱۴۰۰ شمسی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه و پیش بینی ۴۰ میلیارد تومان هزینه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز یکشنبه در جمع تعدادی از مردم شهرستان افزود: باید دقیقا برای مردم مشخص شود ،علت تعطیلی کارهای اجرایی ساختمان درمانگاه که نیاز اصلی شهروندان و جزو مطالبه همیشگی آنهاست، چیست؟

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت قابل توجه و بیمه‌شدگان این شهرستان در همه زمینه‌ها مظلوم واقع شد، چرا درمانگاهی که با کمک خیران اقدام به ساخت آن شد  ،شاهد کم‌کاری و تعلل برخی مسئولان در ساخت آن هستیم.

امام‌جمعه مهریز اظهار کرد: با وجود پیگیری‌ها مستمر باردیگر بودجه ساخت درمانگاه به مناطق دیگری اختصاص یافت ،  افرادی در این خصوص اقدام به سنگ‌اندازی می‌کنند و مسئولان تامین اجتماعی استان یزد باید در قبال موضوع پاسخ دهد.

محی الدینی بیان کرد: مشابه این درمانگاه در برخی شهرستان‌ها ساخته شد و با وجودی که مردم و مسئولان از مدت‌ها قبل برای تحقق آن با همکاری خیران خیلی تلاش کردند، به رغم همه اقدام‌ها و پیگیری ها هیچ عنایتی صورت نگرفته است .

برای ساخت این درمانگاه که بخشی از مطالبه مهم بیمه‌شدگان و شهروندان مهریزی است ،۴۰ میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شد که کارهای ساختمانی آن ۲ سال طول می‌کشد.

هم‌اکنون درمانگاه تامین اجتماعی و ساختمان اداری آن در یک مکان قرار دارد و همین امر خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان و بیمه‌شدگان را با مشکل مواجه کرد .

در این خصوص سال‌های گذشته بارها بیمه‌شدگان با تهیه و ارسال نامه، تومار و مراجعه مکرر حضوری به مسئولان جداسازی این ۲ بخش را خواستار شدند اما هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفت .

شهرستان مهریز یک باب بیمارستان دارد و هم‌اکنون ۸۴ درصد جمعیت ۵۵ هزار نفری این شهرستان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مهریز مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha