۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85320862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز درالبرز

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85320862
کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز درالبرز

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز از کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری پنج متهم در این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت کرج مشخص شد که افرادی ضمن نگهداری و حمل سلاح غیرمجاز، در زمینه خرید و فروش موتورسیکلت های سنگین قاچاق نیز فعالیت می کنند.
وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران با هماهنگی مقام قضایی به آن جا اعزام و در بازرسی های انجام شده سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، یک دستگاه موتور سیکلت ۱۴۰۰ سی سی و ۲ دستگاه موتورسیکلت چهار چرخ قاچاق کشف کردند.
هداوند گفت:پنج متهم در خصوص این پرونده دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند،

وی افزود: طی برآورد کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه در این عملیات بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد می شود.


دستگیری قاتل دختر جوان کرجی پس از ۱۸ ماه

کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز درالبرز


رییس پلیس آگاهی البرز گفت: پسری که به دلیل اختلاف اقدام به قتل در منطقه ولدآباد محمدشهر کرج کرده بود، پس از ۱۸ ماه تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی، لب به اعتراف گشود و پرده از این راز مخوف برداشت.

سرهنگ "حکمت الله شجاعی" اظهار کرد : اوایل سال ۱۴۰۱ خبری مبنی بر خودکشی مشکوک یک خانم جوان در منطقه ولدآباد کرج به پلیس اعلام و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه، صحنه جرم گونه‌ای طراحی شده بود که حاوی این پیام باشد که متوفی با سقوط از ارتفاع اقدام به خودکشی کرده، اما با توجه به بررسی‌های پلیسی صورت گرفته، کارآگاهان اعتقاد داشتند که متوفی به زور از ارتفاع به بیرون پرتاب شده است.
وی اضافه کرد: در ادامه روند بررسی پرونده کارآگاهان از حضور شخصی ناشناس در محل وقوع جرم مطلع شده و بررسی‌های دقیق‌تر متوجه شدند که این شخص با متوفی رابطه دوستی داشته که با هماهنگی قضایی این شخص دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می‌شود.
شجاعی بیان کرد: به رغم انکارهای اولیه متهم به ارتکاب قتل، اما پس از ۱۸ ماه این شخص پرده از راز قتل برداشت و گفت که در روز حادثه به دلیل جر و بحث با متوفی از کوره در رفته و او را از پنجره ساختمان به بیرون پرتاب کرده است.

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت در کرج

کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز درالبرز

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارق موبایل قاپ با ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: با کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی در منطقه رجایی شهر کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که سارق به صورت انفرادی در اطراف کافه ها پرسه زده و با زیرنظر گرفتن سوژه های خود از غفلت آن ها استفاده و در یک اقدام سریع تلفن همراه آن ها قاپیده و متواری می شد.
وی اضافه کرد: در ادامه با در نظر قرار دادن این موضوع، ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق مناطق وقوع سرقت، موفق به شناسایی سارق شده و با ردزنی مخفیگاه او در یکی از نقاط حاشیه ای کرج، در یک عملیاتی ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.
گودرزی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۳۰ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی در شهر کرج اعتراف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha