۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85316986
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان: یک فصل دیگر قرارداد دارم + فیلم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: امروز مربی سپاهان هستم و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و تمرکز من این‌جاست و کسی نمی‌داند تا چه زمانی در سپاهان خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ژوزه مورایس» شنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان اظهارداشت: بنفیکا تیم کودکی من است و ۱۰ سال برای آن کار کردم، اما تا آخر فصل ۲۰۲۵ با سپاهان قرارداد دارم و اکنون نمی‌توانم در این زمینه سخن بگویم.

وی با تبریک موفقیت بازی امروز به بازیکنان و کادر فنی ادامه داد: از کسب چنین نتیجه‌ای، لذت می‌بریم و بازی امروز در نیمه اول بدون گل شد و دفاع قوی از تیم مس رفسنجان شاهد بودیم اما در نیمه دوم از ضربه ایستگاهی رامین رضاییان به گل رسیدیم و بازی ساده‌تر شد و سه گل دیگر زدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و از تمرکز و قصد بازیکنان برای این نتیجه تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: حضور در ورزشگاه در بازی روز اول هفته و ساعت ۱۵ بعد از ظهر برای هواداران آسان نبود، اما از آن‌ها ممنون هستم، لیگ آسانی نیست و به حمایت همه هواداران نیاز داریم.

مورایس گفت: از ابتدای فصل گفته‌ام که فقط ۱۱ بازیکن نداریم، ۲۲ بازیکن داریم که روی همه آن‌ها حساب می‌کنیم و باید عملکرد خوب نشان دهند تا در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنیم.

به گفته وی، چهار روز آینده بازی دیگری داریم و باید تمام بازیکنان را در سطح آمادگی بالا نگه داریم و نشان دهیم که بازیکنان خوبی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کاوه رضایی مانند سایر بازیکنان است و از لحاظ عملکرد در تمرین مانند بقیه است، بر اساس برنامه از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بهترین عملکرد امروز، بهترین عملکرد فردا نیست و باید هر روز بهترین خودمان باشیم.

وی یادآور شد: فردا استراحت می‌کنیم و پس فردا تمرین شروع می‌شود، برای بازیکنان این ذهنیت را ایجاد کرده‌ایم که باید بهتر از روز قبل باشند و این‌گونه رشد می‌کنیم.

مورایس بیان کرد: برخلاف تصور مردم، بازیکن حرفه‌ای بودن ساده نیست، تصمیم می‌گیریم به چه بازیکنی بازی دهیم، اما باید به همه احترام بگذاریم و از آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بازی امروز بازی خوشامدگویی به آقای نیکفر بود، ادامه داد:بابت کار سخت و تلاش فوق‌العاده زیاد آقای ساکت خیلی ممنونم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم؛ این پیروزی را به ایشان تقدیم می‌کنم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان و مس امروز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha