۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبر: 85108756
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مورایس: بازی فردا مقابل پیکان ساده نخواهد بود

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبر: 85108756
مورایس: بازی فردا مقابل پیکان ساده نخواهد بود

اصفهان-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی فردا مقابل تیم پیکان ساده نخواهد بود، فردا یک بازی مهم دیگر در پیش داریم و فکر می کنم آنها یکی از عملکردهای خوب خودشان را مقابل پرسپولیس انجام دادند.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان در اصفهان افزود: انتظارات از تیم ما نیز بیشتر است و باید برای کسب بهترین نتیجه بجنگیم.

مورایس بیان کرد: فردا سرمربی تیم نزدیک به سرمربی پرسپولیس است بنابراین بازی رقابتی خواهد بود و می دانید که ما خوش شانس نیستیم که برای ما پنالتی گرفته شود پس بازی ساده ای نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: منظور من را اشتباه برداشت نکنید؛ تصور کنید در لیگ ایتالیا تیم داشته باشم و مورینیو هم در همین لیگ است، من ابتدا تلاش می کنم برای تیم خودم نتیجه بگیرم و بعد به تیم دوستم کمک کنم.

مورایس افزود: اگر ما دانش این را داشتیم که اشتباه نکنیم انسان طبیعی نبودیم؛ وقتی بازیکن خارجی به یک کشور وارد می شود زمان نیاز دارد تا خود را با لیگ و فرهنگ آن کشور هماهنگ کند.

وی ادامه داد: درپرسپولیس یک بازیکن است که بازی نمی کند و یک بازیکن ۶ فصل در این تیم است، همچنین یک بازیکن آسیایی دارد که من هم از او خوشم می آید و کمتر بازی می کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: اینگونه که در مورد نیلسون صحبت می کنید اول فصل صحبت نمی شد؛ من خود یک مربی خارجی هستم امروز ایران هستم و فردا عربستان، ایتالیا و یا هر کشور دیگر؛ بنابراین نیاز به زمان دارم، قبول کنیم اگر اشتباهی داشتیم شاید اگر من شناخت خوب و بیشتری از بازیکنان ایرانی داشتم بازیکن ایرانی می گرفتیم و دنبال بازیکن خارجی نمی رفتیم.

مورایس گفت: چلسی اینتر و رئال بازیکنان خوبی داشتند که در اول فصل چنین عملکردی نداشتند و بعد جابجا شدند و دیدید که چه تغییراتی داشتند، باید زمان داد و بعد ببینید چه تغییراتی خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: یک مثال برای بازیکنان ایرانی بزنیم، "یاسین سلمانی" بازیکن فوق العاده با کیفیتی است اما فرصتی برای نشان دادن خودش نداشته و نتوانسته خود را آنگونه می خواست نشان دهد پس باید به او زمان داد.

مورایس در خصوص هواداران گفت: آنها همیشه مهم هستند، بعد از بازی با مسجد سلیمان می خواستم صحبت کنم و فراموش کردم در آنجا هوادارانی را دیدم که از اصفهان به مسجد سلیمان آمده بودند و قلب من آنها را حس کرد، من عاشق مردم هستم و ما به خاطر آنها بازی می کنیم، فوتبال را برای آنها بازی می کنیم و به خاطر آنها برنده می شویم.

وی با بیان اینکه فردا آخرین بازی ما در خانه است و برای پیروزی و خوشحالی هواداران بازی می کنیم، افزود: انرژی حضور هواداران را در بازی حس می کنیم و هر بار که از هتل به ورزشگاه می رویم حمایت آنها را درک می کنیم.

مورایس درباره حضور زنان در ورزشگاه گفت: ما انسانیم و همه باید شرایط یکسان داشته باشیم، امیدوارم آنها که تصمیم گیری می کنند در این مورد هم فکر کنند تا در آینده هواداران زن را هم در ورزشگاه در کنارمان داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من اعتقادی ندارم که پیکان در بازی‌های خارج‌ از خانه بد بازی می‌کند و نتایج خوبی نمی‌گیرد، چراکه اگر این‌طور بود آن‌ها هفته گذشته دیدارشان مقابل پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی انجام نمی‌دادند.

به گزارش ایرنا، فرداجمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه تیم فوتبال سپاهان همزمان با سایر بازی‌های هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان پیکان خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha