۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85315609
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فروشندگان سکه تقلبی در "مرند" دستگیر شدند

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85315609
فروشندگان سکه تقلبی در "مرند" دستگیر شدند

تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی مرند از دستگیری سه کلاهبردار (یک زن و ۲ مرد) در حین فروش سکه های تقلبی در بازار طلا فروشان این شهر خبر داد .

به گزارش روز جمعه ایرنا، سرهنگ "علی اسدیان" در تشریح این خبر گفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در بازار مرند اقدام به فروش سکه های تقلبی می کنند با حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۲ امام (ره) سه کلاهبردار دستگیر و ۲۷ قطعه سکه تقلبی از آنها کشف شد.

وی بیان داشت : متهمان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که تعدادی از سکه ها را در شهرهای دیگر به فروش رسانده و قصد فروش بقیه سکه ها در بازار مرند را داشتند که با همکاری اصناف شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مرند اظهار داشت: تعداد ۲۷ قطعه سکه یک گرمی پارسیان تقلبی از متهمان کشف شد و پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.


کشف انبار احتکار قطعات خودرو در"مرند"

فرمانده انتظامی مرند همچنین از کشف انبار احتکاری قطعات و لوازم یدکی خودرو به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسدیان گفت: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد ۵۱۹ عدد انواع چراغ خودرو، تعداد۱۰۷ عدد انواع رادیاتور خودرو، تعداد۱۰ عدد دسته موتور، تعداد ۸۵ عدد دینام و ۱۹۲ لیتر روغن موتور کشف کردند.

فرمانده انتظامی مرند با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، افزود: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و احتکار اقلام مصرفی و کالاهای اساسی موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha