۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85315603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حاشیه نگاری سفر وزیر ورزش به کرج + فیلم

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبر: 85315603
حاشیه نگاری سفر وزیر ورزش به کرج + فیلم

کرج - ایرنا- سفر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به استان البرز بهانه ای شد تا پیمانکاران طرح های ورزشی این استان خواستار پرداخت مطالبات گذشته خود شوند که با دستور مساعدت وزیر نیز همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر ورزش و جوانان روز جمعه و در جریان دومین دور سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان البرز، ابتدا در گلزار شهدای شهرستان کرج حاضر و به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.

هاشمی در ادامه به بازدید و بررسی پروژه های ورزشی استان البرز به خصوص طرح های نیمه تعطیل برجا مانده از دولت های گذشته پرداخت و دراین راستا از روند اجرای عملیات مجموعه ۶ هزار نفری انقلاب، مجموعه سنگنوردی و خانه جوان کرج بازدید کرد.

در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان از این پروژه ها، پیمانکاران این سه طرح خواستار پرداخت مطالبات خود و نیز تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تکمیل این مجموعه ها شدند.

کیومرث هاشمی نیز دستور لازم برای پیگیری موضوع و تامین و پرداخت مطالبات پیمانکاران را صادر کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در حاشیه بازدید از مراحل ساخت مجموعه سنگنوردی کرج، دستور لازم برای رسیدگی به مشکل خانواده ای که با حضور در محل و بیان مشکلات خود،‌خواستار حمایت وزیر ورزش و جوانان شدند را نیز صادر کرد.

هاشمی در خیابان منتهی به مصلای کرج محل سخنرانی رئیس جمهور از راننده خواست تا وی را پیاده کند و همراه جمعیت مردمی به سمت نمازجمعه رفت ضمن اینکه از عکاسان و تصویر برداران خواست در مسیر پیاده روی از وی عکس و فیلم نگیرند، همچنین در جریان این پیاده روی در مقابل مراجعه کنندگان اقدام به شنیدن حرف های آنان و پاسخ دهی کرد.

وزیر ورزش در دیدار با قهرمانان ورزشی و سمن های جوان به این سووال اشاره کرد که چرا باید در شهرهایی نظیر انزلی و قائم شهر که دارای تیم های لیگ برتری فوتبال و هواداران پرشمار هستند، ورزشگاه در خور شان مردم این مناطق وجود نداشته باشد.

وی همچنین دقایقی با برخی پیشکسوتان و مدال آوران مطرح استان البرز به گفت و گو پرداخت و نخبگان و نام آوران ورزش این استان انتخاب هاشمی به عنوان وزیر ورزش را یکی از تصمیم های بسیار خوب دولت عنوان کردند.

هاشمی در بازدید از استخر سرپوشیده فردیس مانع از تردد همراهان خود به دلیل رعایت مسایل بهداشتی در سالن شنا شد و در زیارت قبور شهدای گرانقدر این شهر از عکاسان و تصویربرداران خواست تا پوشش تصویری برنامه خودداری کنند هر چند رسانه ها به فعالیت خبری خود ادامه دانند.

وزیر ورزش خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نسبت به تسریع در تکمیل خانه جوان شهرهای فردیس و کرج تاکید کرد و افزود: خانه جوان باید در جایگاه جوانان برومند استان البرز ایجاد شود.

وی در پایان سفر یکروزه خود به استان البرز با ورزشکاران رشته کاراته شهر فردیس عکس یادگاری گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha