ایران در سه رشته المپیک زمستانی ناشنوایان شرکت می‌کند

اصفهان- ایرنا - سرپرست فدراسیون ورزش ناشنوایان از حضور ورزشکاران سه رشته  ورزشی در المپیک زمستانی امسال به میزبانی «ازمیر» ترکیه خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا خسروی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان افزود: حدود ١۶ ورزشکار از کشورمان در المپیک زمستانی حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: جذب منابع مالی برای حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات و دیگر رویدادها، مد نظر فدراسیون است.

رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر اردوهای آماده‌سازی تصریح کرد: رقابت قهرمانی جهان در رشته تکواندو به میزبانی قرقیزستان را نیز پیش رو داریم.

خسروی به ضرورت سر و سامان دادن به هیات‌ها و اردوها اشاره و اضافه کرد: این امر به موفقیت در رخدادهای آسیایی، بین المللی و جهانی می‌انجامد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر فرایند برگزاری انتخابات فدراسیون فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این مجمع انتخاباتی گفت: حمایت از ورزشکاران ناشنوا اهمیت دارد و به موفقیت بیشتر آنان منجر خواهد شد.

جواد محمدی تصریح کرد: ورزشکاران ناشنوا در میدان‌های مختلف، توانمندی بالای خود را نشان داده و همواره افتخارآفرین بوده اند.

به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی، سعید صادقی تنها نامزد مجمع با ١١ رای از ١٣ رای برای چهار سال بعنوان رییس هیات ورزش ناشنوایان انتخاب شد.

آمنه میناییان، محمدعلی حسین زاده، محمد اخوان، مهدی شیخ سجادیه و مجید تباشیری نیز به ترتیب بعنوان نایب رییس، خزانه‌دار و اعضای هیات رییسه، رای اعتماد گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha