فرمانده انتظامی خوزستان: ارتکاب جرایم‌ خشن در استان کاهش یافته است

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان‌ گفت: طی ۱۰ سال اخیر میزان جرائم خشن در استان به طور متوسط ۱۵ درصد رشد داشت که با اقدامات انجام شده، ارتکاب این نوع از جرایم ۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا سردار سید محمود میرفیضی روز سه شنبه در شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور در محل استانداری خوزستان برگزار شد بیان کرد: تلاش داریم تا میزان ارتکاب جرائم خشن استان تا پایان امسال منفی شود.

وی یکی از مهم ترین‌مطالبات مردم خوزستان را تامین امنیت دانست و افزود: در استان با محوریت استاندار خوزستان اقدامات خوبی برای پاسخگویی به این مطالبه مردم داده شده است.

سردار میرفیضی اظهار کرد: نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف بررسی‌های محیطی انجام داده و بر اساس تحلیل‌هایی که شده یکسری اهداف کلان، راهبردی و اجرایی تعریف شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: از ظرفیت شورای حل اختلاف برای توسعه صلح و سازش و رفع اختلافات در استان به خوبی استفاده شده است.

وی گفت: خوزستان ۵.۸ درصد جمعیت کشور را دارد اما چهاردهم جرائم کشور در این استان رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر ادامه داد: مقابله با معتادان‌متجاهر که بیشترین سرقت‌های خرد را مرتکب می‌شوند باید با جدیت بیشتری انجام شود.

وی افزود: میزان کشفیات کالای قاچاق طی سال جاری ۹هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بوده که ۱۳ درصد رشد داشته و میزان کشفیات سوخت قاچاق نیز ۷۰۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت فولاد روهینا جنوب در ادامه این آیین با بیان اینکه صادرکنندگان با مشکلات متعددی مواجه هستند گفت: عوارضی که کشور عراق برای صادرات در نظر گرفته به فعالان اقتصادی بسیار فشار وارد کرده است.

محمد جابریان اظهار کرد: دولت برای رفع مشکلات این چنینی برنامه ریزی و تلاش های جدی را در دستور کار قرار دهد تا به تولید کنندگان و صادرکنندگان‌کنندگان خسارتی وارد نشود.

وی افزود: مشکلاتی در تامین‌گاز و برق واحدهای تولیدی استان وجود دارد که برای خط تولید مشکلاتی ایجاد کرده است.

جابریان اظهار کرد: عدم ترخیص ماشین آلات در گمرکات استان مشکلاتی را برای خط تولید کارخانجات درپی داشته است.

مدیر عامل روهینا جنوب اطهار کرد: باید مدیریت‌ها را قوی کرد تا شاهد نواقص و کاستی ها در بخش‌های مختلف نباشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha