۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85454465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جغرافیای ارتکاب جرایم مهم و پرتکرار در اهواز مشخص شده است

اهواز- ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: جغرافیای انجام جرایم مهم و پرتکرار در اهواز مشخص شده و نظارت بر این مناطق شدت گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در نشست با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز بیان کرد: جرایم رخ داده در این مناطق بیشتر استفاده از سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه است که پایش‌های تصویری در این مناطق افزایش یافت.
وی ادامه داد: با این وجود حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز می‌توان با دریافت مجوزهای لازم، ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا کرد.
جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به دوربین‌های شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس تاکید کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر تا حق مالباخته به درستی ایفاد شود.

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری خوزستان پیش از این اعلام کرده بود که خط قرمز دستگاه قضای استان جرائم خشن و استفاده از سلاح در استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha