۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85312592
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

"کلمات این کتاب درد می کشند"

۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85312592
"کلمات این کتاب درد می کشند"

یاسوج - ایرنا -کتاب خاطرات دکتر سعید جاودان سیرت، رئیس وقت بیمارستان شهید جلیل یاسوج، از روزگار شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «کلمات این کتاب درد می‌کشند» مخاطب را به تجربه روزهای سخت و عبرت آموز می برد.

به گزارش ایرنا، این کتاب، روایت دکتر سعید "جاودان‌سیرت" متخصص عفونی و رئیس سابق بیمارستان شهید جلیل یاسوج و کانون اصلی پذیرش بیماران کرونایی است .

او در این کتاب از فداکاری جانانه کادر درمان با ویروس منحوس کرونا که یادداشت و روزنگاری آن توسط خانم زینب امیدی از نویسندگان ادبیات پایداری استان، تدوین شده است سخن گفته و پرستاران را مصداق بارز ایثارگران و فداکاران توصیف کرده است.

راوی در این کتاب از شیوه‌های درمان و مدیریت بحران، سختی‌ها و کمبودهایی که در مسیر سخت درمان وجود داشته، زندگی‌هایی که خاموش شدند،لبخندهای دوباره به زندگی، گریه‌ها و خنده‌ها، همدلی‌ها، تلاش‌ها و خاطرات تلخ و شیرین سخن گفته است.

دکتر جاودان‌سیرت متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری است که در زمان شیوع ویروس کرونا رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج بود و هم اکنون رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

کتاب «کلمات این کتاب درد می‌کشند»محصول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان است که در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، توسط انتشارات آناپنا و با شمارگان ۵۰۰ منتشر شد

این اثر ارزشمند در آیینی با حضور مسئولان و کتاب دوستان رونمایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha