پزشک کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی خاطره نویسی کرونا اول شد 

یاسوج- ایرنا- دکتر سعید جاودان سیرت پزشک متخصص عفونی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی خاطره نویسی کرونا عنوان نخست را کسب کرد. 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد، این جشنواره ملی با عنوان  «عهد جانانه» از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد. 

این جشنواره ملی ویژه استادان، اعضای هیأت علمی، کارکنان، کادر درمان و خانواده آنان و دانشجویان دانشگاه‌ های علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی، درمانی سراسر کشور بوده است. 

محورهای این جشنواره ملی شامل خاطرات کادر درمان در مراکز بهداشتی و درمانی، خاطرات دانشجویان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا،  خاطرات دانشجویان از فعالیت‌ های فرهنگی و جهادی، خاطرات کارکنان و دانشجویان نظام سلامت در دوران بیماری کرونا و خاطرات خانواده  کادر درمان در دوران بیماری کرونا بود. 

دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج یکی از بیمارستان های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد در این  جشنواره ملی سه اثر برگزیده داشت و موفق شد رتبه نخست بخش هیأت علمی را تصاحب کند. 

اثر منتخب این جشنواره ملی بخشی از خاطرات کرونایی دکتر سعید جاودان سیرت در مرحله نگارش و تدوین بوده و به زودی نیز از سوی  انتشارات ملی سوره مهر حوزه هنری چاپ می شود. 

تجلیل از دکتر سعید جاودان سیرت امروز پنجشنبه و به دلیل شرایط کرونایی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha