۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85308464
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم بسکتبال آذربایجان شرقی صدرنشین لیگ جوانان کشور شد

رشت - ایرنا - دور رفت از گروه نخست رقابتهای بسگتبال لیگ جوانان کشور عصر جمعه با صدرنشینی خانه بسکتبال آذربایجان شرقی در رشت پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در این گروه تیم‌های خانه بسکتبال جوانان آذربایجان شرقی، ملوان بندرانزلی، آلبا اردبیل، درفک و هیرکان رشت حضور داشتند که در رشت با هم رقابت کردند، همچنین خانه بسکتبال اردبیل دیگر تیم این گروه بود که از شرکت در این مرحله از مسابقات انصراف داد.

در پایان دور رفت این گروه، خانه بسکتبال آذربایجان شرقی با برتری برابر همه رقبای خود در صدر جدول قرار گرفت، تیمهای درفک رشت و آلبا اردبیل نیز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند.

در بازیهای روز پایانی این رقابتها ابتدا تیمهای بسکتبال جوانان آلبا اردبیل و ملوان بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال جوانان آلبا اردبیل با نتیجه ۷۲ بر ۶۵ برابر حریف خود به برتری رسید.

همچنین در آخرین دیدار این گروه، تیمهای بسکتبال جوانان درفک رشت و خانه بسکتبال آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند که در نهایت خانه بسکتبال آذربایجان شرقی با نتیجه ۶۷ بر ۴۱ حریفش را شکست داد.

دور رفت گروه نخست مرحله دوم رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان کشور از عصر چهارشنبه در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت آغاز شده بود.

در مرحله دوم رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان باشگاهای کشور، ۴۵ تیم در هشت گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله سوم این رقابتها صعود می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha