۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85307710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بررسی میدانی مشکلات ۲ واحد تولیدی در بیرجند

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبر: 85307710
بررسی میدانی مشکلات ۲ واحد تولیدی در بیرجند

بیرجند - ایرنا - مشکلات ۲ واحد تولیدی در بیرجند با حضور میدانی اعضای کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید، بررسی و برای رفع آنها تصمیم گیری شد.

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این واحدهای تولیدی در جمع خبرنگاران گفت: هدف از بازدید میدانی واحدهای نیمه فعال و راکد و تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل واحدهای تولیدی، رفع مشکلات و کمک به برگرداندن آنها به چرخه تولید است.

جواد اشرفی افزود: امروز در شهرک صنعتی بیرجند، مشکلات ۲ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و یکی از این واحدها در تولید مواد بهداشتی فعالیت دارد که به علت مشکلات بانکی تعطیل شده است.

وی گفت: با توجه به حضور اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این بازدید و تعامل صورت گرفته، امیدواریم با رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان، این واحد را به چرخه تولید برگردانیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی درباره واحد تولیدی دوم گفت: تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت مشکل این واحد تولید علوفه است.

وی اضافه کرد: براساس سیاست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و در قالب نهضت "احیای واحدهای راکد" سراغ آن دسته از واحدهای تولیدی می‌رویم که سال‌هاست تعطیل شده‌ یا نیمه فعال بوده‌اند.

اشرفی گفت: نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل که مورد تاکید رئیس جمهور و استاندار است، به طور جدی در خراسان جنوبی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: همه تلاش ما رفع مشکلات واحدهایی از جمله شمش منیزیم فردوس و لوله پروفیل کویر است لذا امیدواریم در آینده نزدیک این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha