۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85307656
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شناسایی ۲۰ مساله و مشکل کلیدی در استان البرز

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85307656
شناسایی ۲۰ مساله و مشکل  کلیدی  در  استان البرز

کرج - ایرنا - دبیر اجرایی رویداد توان کشور اعلام کرد: ۲۰ مساله و مشکل کلیدی استان البرز در آستانه سفر دوم رییس جمهور به این استان شناسایی و برای تصمیم گیری ارائه خواهد شد.

" روح الله گیلانی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از بین این ۲۰مساله ، سه مورد مربوط به حاشیه نشینی ، آب کشاورزی و بحران استفاده از نیروی انسانی در صنایع به عنوان مسایل اولویت دار مطرح است .
وی بیان کرد: در مجموع هشت کمیسیون قرار است در رویداد یکروزه توان در استان البرز با حضور گروه های مردمی و جهادی برگزار شود .
گیلانی گفت: کمیسیون اقتصاد و کارآفرینی ، عمران و زیربنایی ، فرهنگی و اجتماعی را درتمام استان ها داشتیم اما در استان البرز کمیسیون صنایع خلاق نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

شناسایی ۲۰ مساله و مشکل  کلیدی  در  استان البرز

وی یاد آورشد: همچنین یکی ازهدفگذاری های انجام شده در برگزاری رویداد توان در استان البرز و سایر استان ها آن است که کم برخوردار ترین شهرستان در نشست های مردمی رویداد مورد توجه قرار گیرد.

گیلانی اضافه کرد: شناسایی مشکلات و مسایل با توجه به سندهایی آمایش ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و سازمان های آماری از جمله سازمان برنامه وبودجه است .

دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز به زودی انجام می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha