سهمیه استان مرکزی از آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۰۷ نفر است

اراک - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: سهمیه این استان در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۰۷ نفر است.

«نوربخش عسکری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از این تعداد، اداره‌کل بهزیستی ۵۳ نفر، حفاظت محیط زیست ۱۴ نفر، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ۲۸ نفر، دانشگاه فرهنگیان ۱۱ نفر و صندوق تامین خسارت بدنی یک مجوز استخدام دارند.

وی بیان کرد: بر اساس توزیع شهرستان‌ها، ۴۷ نفر در اراک، سه نفر در آشتیان، هفت نفر در محلات، پنج نفر در دلیجان، پنج نفر در خمین، هشت نفر در تفرش، ۲ نفر در فراهان، چهار نفر در کمیجان، هفت نفر در زرندیه، ۱۰ نفر در ساوه، سه نفر در خنداب و ۶ نفر در شازند استخدام می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور منتشر شده است و متقاضیان بعد از مطالعه کامل دفترچه می‌توانند در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن، در مهلت زمان مقرر اقدام به ثبت‌نام کنند.

عسکری اظهار کرد: داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و داشتن حداکثر ۴۰ سال تمام برای استخدام و برای متخصصان با مدرک تحصیلی دکتری ۴۵ سال تمام است که به موجب بند(الف) ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت‌نام امتحان مشترک فراگیر درج شده، اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه، حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج سال است، اظهار کرد: ثبت‌نام برای این آزمون تا ۱۳ آذرماه جاری ادامه دارد و زمان ثبت‌نام دریافت کارت ورود به جلسه پنجم دی‌ماه تعریف شده و برگزاری آزمون هم در هشتم دی‌ماه است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha