رقابت ۸۹۳ نفر در آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی

اراک - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: ۸۹۳ نفر در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی این استان در هشتم دی‌ماه (جمعه) همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

«نوربخش عسکری» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: سهمیه استخدامی استان مرکزی در این آزمون ۱۰۷ نفر است که از این تعداد، اداره‌کل بهزیستی۵۳ نفر، حفاظت محیط زیست ۱۴ نفر، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ۲۸ نفر، دانشگاه فرهنگیان ۱۱ نفر و صندوق تامین خسارت بدنی یک نفر است.

وی بیان کرد: ۳۳۸ نفر از شرکت کنندگان استان مرکزی در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی این استان مرد و ۵۵۵ نفر زن است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی با بیان اینکه محل برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی اراک است، اضافه کرد: نتایج اولیه آزمون پس از تصحیح الکترونیکی اواخر دیماه امسال اعلام می‌شود و بنا بر مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و بر اساس نوع دستگاه سه تا پنج برابر ظرفیت مورد نیاز برای انجام مصاحبه، گزینش و ارزیابی به دستگاه اجرایی متقاضی معرفی می‌شود.

عسکری گفت: داوطلبان برای اطلاع از کلیه مراحل آزمون و مشاهده نتایج باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس (hrtc.ir) مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha