ورزشکاران تیم ملی پارا دو و میدانی قادر به شکستن رکورد پارالمپیک هستند

اصفهان - ایرنا - مربی تیم ملی پارا دو و میدانی گفت: ورزشکاران ایرانی از توانایی بالایی برخوردارند و قادر به شکستن رکورد در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

ابراهیم مومنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو برای پارالمپیک سال آینده آماده می‌شویم و تمرینات خود را ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: در پرتاب وزنه شانس زیادی برای کسب مدال طلا در مسابقات مورد نظر و جابه‌جایی رکورد داریم، همانطور که در بازی‌های آسیایی نیز رکورد در اختیار ورزشکاران ما بود.

مربی تیم ملی پارا دو و میدانی ادامه داد: پرتاب وزنه رشته المپیکی است و از الان برنامه ریزی خود را برای آن رویداد مهم آغاز کرده ایم و اعضای تیم نیز برای افتخارآفرینی مصمم هستند.

مومنی تصریح کرد: حمایت از اعضای تیم لازمه تداوم موفقیت هاست و از مسوولان امر می‌خواهیم با رفع نیازهای ورزشکاران به ویژه در مباحث مالی و همچنین تامین امکانات مورد نیاز زمینه تداوم افتخارآفرینی‌ها را مهیا کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ماه گذشته در شهر هانگژو چین برگزار شد و نمایندگان ایران با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال، بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha