سفرهای استانی رییس جمهور تکمیل کننده پروژه های برجای مانده است

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی رییس جمهور تکمیل کننده پروژه های نیمه تمام چندین ساله و برجای مانده است.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سفرهای استانی رییس جمهور و بررسی مشکلات استان ها و پیگیری پروژه ها باعث تکمیل و به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه های چندین ساله می شود چنان که برخی از آنها ۱۰ تا ۲۰ ساله بوده و از دولت های قبلی به جا مانده اند.

وی اظهارکرد: اخیرا بیمارستانی در اطراف تهران توسط رییس جمهور افتتاح شد که ۲۵ سال قبل ساخت آن آغاز شده بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آذربایجان غربی نیز پس از مدت ها سد کانی سیب در سفر استانی رییس جمهور افتتاح شده و به بهره برداری رسید که الان امکان آبگیری از آن برای احیای دریاچه ارومیه وجود دارد و پس از افتتاح، طی ۲ ماه ۶۰ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه منتقل شد.

وی ادامه داد: همچنین امضای تفاهمی در مورد معدن تیتانیوم پس از ۱۵ سال از دیگر نتایج سفرهای رییس جمهور به آذربایجان غربی و شهر ارومیه بود که ثمرات خوبی برای استان خواهد داشت.

حجت الاسلام ذاکر اظهارکرد: سفرهای استانی رییس جمهور به مناطق محروم و شنیدن صحبت ها و مشکلات آنها از نزدیک زمینه ای فراهم می کند تا بودجه هایی به مناطق محروم تخصیص داده شود و از طریق این بودجه مشکلات پیش روی آنها مرتفع شود.

وی با اشاره به لزوم امیدآفرینی در جامعه افزود: امید یعنی جوان ایرانی بداند کشور در مهار تورم، رشد تولید، اشتغال، مسکن و آبادانی در حال حرکت است و این مهم توسط فرهیختگان جامعه باید بیان شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ایران قوی ایران توسعه یافته است، گفت: ایران قوی در زمینه نانو تکنولوژی، کشاورزی،نظامی، و مسائل امنیتی قوی است و به عبارتی ایران قوی یعنی امنیت پایدار که باید به جوانان و جامعه این ویژگی ها و ظرفیت ها و داشته ها گفته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا مردم را نا امید کند در حالی که مردم روز به روز امیدوارتر می شوند چنان که در سالروز اغتشاشات دیده شد مردم چقدر بی تفاوت به تبلیغات دشمن و امیدوار به آینده بودند.

وی افزود: باید این امیدواری مردم به آینده و پیشرفت های کشور مضاعف تر شود تا دشمن فرصت مایوس ساختن مردم را نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha