۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85303408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پانزوان: پشتوانه‌سازی در وزنه‌برداری اتفاق افتاده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان وزنه‌برداری ایران گفت: پشتوانه‌سازی در تیم‌های ملی وزنه‌برداری اتفاق افتاده و همه چیز ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، سیدهادی پانزوان سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران در بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک گفت: در مکزیک کلکسیونی از افتخارات را کسب کردیم. در دسته ۸۱ کیلوگرم سه رکورد آسیا را جابه‌جا کردیم. سعی کرده بودیم بیشتر از نوجوانان در این رقابت‌ها استفاده کنیم. به همین دلیل ۵ نفر از نوجوانان را همراه خود به مسابقات بردیم.

پانزوان ادامه داد: میانگین سنی ما در این رقابت‌ها ۱۸ سال بود. در جریان این رقابت‌ها امیرمحمد سلیمانی رکورد آسیا را به میزان یک کیلوگرم ارتقا داد. دردسته فوق سنگین طاها نعمتی دو بار رکورد جهان را شکست. علیرضا نصیری و علیرضا یوسفی هم فوق‌العاده بودند. ابوالفضل زارع و آریا پایدار و سایر بچه‌ها هم همین طور. این‌ها همه نفراتی هستند که می‌توانند آینده وزنه‌برداری کشور را به نام خود بزنند.

پانزوان در پاسخ به این‌که پشتوانه‌سازی در تیم‌های ملی وزنه‌برداری اتفاق می‌افتد، گفت: اتفاق افتاده است. این‌ها نسل جدید وزنه‌برداری ایران هستند. شما سن آن‌ها و رکوردهایی که زده‌اند را ببینید. همه چیز ارتقا پیدا کرده است. من قبلا هم گفتم یک نسل دیگر هم پشت این نسل هستند. ما از ۵ نوجوان در رده سنی جوانان استفاده کردیم آن هم به این دلیل که تا سه، چهار سال آینده بتوانیم آن‌ها را در این رده سنی داشته باشیم. انشاا... اتفاق‌های خوبی در آینده خواهد افتاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha