۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85301898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرک مسکونی اعتمادیه با ظرفیت ۱۰ هزار نفر در پرند ایجاد می‌شود 

رباط کریم - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از انجام عملیات زیربنایی و روبنایی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهر خبر داد و گفت: شهرک مسکونی اعتمادیه در پرند با ظرفیت ۱۰ هزار نفر ایجاد می‌شود.

به گزارش ایرنا از راه و شهرسازی استان تهران، آرش صیادی روز شنبه با تاکید بر تلاش برای تامین زمین بیشتر جهت تولید مسکن در این شهر جدید، اظهار داشت: برای تامین زمین بیشتر با وجود آنکه در شهر جدید پرند با محدودیت زمین مواجه هستیم و امکان توسعه وجود ندارد، چندین گزینه از جمله ایجاد شهرک و تغییر کاربری و الحاق در حال پیگیری است و در تلاش هستیم تا ظرفیت تامین زمین را برای تولید مسکن افزایش دهیم.

این مسئول افزود: شهرک اعتمادیه در نزدیکی پرند و متصل به محدوده شهر جدید پرند مصوب شده است که ظرفیت ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و هم اکنون مراحل تملک آن در حال انجام است، در آینده نزدیک و برای سال جدید در شهر جدید پرند در حوزه مسکن خبرهای خوبی خواهیم داشت.

مطالعات راه دسترسی پرند به ملارد در حال بررسی است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند خاطرنشان کرد:  در حوزه دسترسی‌های پرند غیر از محور فعلی، یک مسیر دومی را که مجوز اتصال به اتوبان غدیر است، دریافت کرده‌ایم که هم اکنون در مراحل مقدمات انتخاب پیمانکار هستیم و مذاکراتی با ستاد کل نیروهای مسلح برای اتصال مسیر سوم پرند به دلیل آنکه از اراضی ارتش عبور می‌کند آغاز شده که در برنامه است تا اتصال پرند به ملارد از این مسیر انجام شود که هم اکنون کار در مراحل مقدماتی قرار دارد.

صیادی اضافه کرد: طرح های روبنایی و زیربنایی گسترده‌ای نزدیک به هفت هزار میلیارد ریال در حوزه شهر پرند در حال اجراست که تا پایان سال در حوزه روبناها از جمله پارک و توسعه فضاهای سبز افتتاح‌هایی خواهیم داشت.

وی یادآور شد: ۲ مرکز درمانی دیگر به این فضاها افزوده خواهد شد و در حوزه سرانه‌های مذهبی نیز تا پایان سال ۲ مسجد به بهره برداری می‌رسد.

شهر جدید پرند در ۳۳ کیلومتری جنوب‌غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده ‌و این شهر دارای هفت فاز که در آینده قرار است به ۱۶ فاز گسترش پیدا کند.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha