اسکان اضطراری مسافران در گردنه برف‌گیر اسدآباد

همدان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: هشت تن از مسافران گرفتار در برف و سرما شب گذشته در پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد اسکان اضطراری شدند.

فضل اله کلهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۲ سوله هر یک با ظرفیت اسکان ۱۵۰ نفر در گردنه اسدآباد، یک سوله با ظرفیت ۱۰۰ نفر در گردنه آوج، پایگاه صالح آباد با ۷۰ نفر و دیگر پایگاه امدادی هلال احمر با ظرفیت ۴۰ تا ۷۰ نفر برای اسکان اضطراری در راه ماندگان تجهیز و آماده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تیم های امدادی به مصدومان ۲ سانحه جاده ای امداد رسانی کردن که در یک سانحه بر اثر برخورد پژو پارس با تریلی در نزدیکی پلیس راه همدان - کرمانشاه سه نفر مصدوم شدند که یکی از آنها با آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: به دنبال برخورد وانت نیسان و سواری تیبا در جاده نهاوند سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند که هر سه مصدوم با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

کلهر گفت: نیروهای امدادی هلال احمر این استان به دلیل بارش باران و نزولات جوی برای خدمات رسانی به هموطنان به حالت آماده باش در آمدند.

وی اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: ۱۸ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان همدان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند همچنین بالگرد هلال احمر در فرودگاه همدان مستقر بوده تا در صورت نیاز برای امداد رسانی استفاده شود.

کلهر اضافه کرد: با توجه به هشدار هواشناسی، برای پاسخگویی به مشکلات احتمالی متاثر از بارش باران، تمامی شعب در شهرستان‌های استان در آمادگی کامل قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha