۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85292954
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلمبرداری مستند چشم و چراغ در البرز آغاز شد

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85292954
فیلمبرداری مستند چشم و چراغ در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا - رییس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز اعلام کرد: فیلمبرداری و ساخت مستند «چشم و چراغ» با هدف پاسداشت یاد و نام خانواده معظم شهدا در این استان آغاز شد.

«پویا پارسا» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «چشم و چراغ» یک مستند گزارشی است که در ۱۰ قسمت به سراغ والدین شهدا در استان می‌رود و سبک زندگی و خاطرات از زبان پدران و مادران شهدای والا مقام را به تصویر می کشد.

وی اظهار کرد: هدف از تولید این مستند تبیین سبک زندگی خانواده شهدا از لحظه تولد، ازدواج تا شهادت و همچنین شیوه تربیت فرزندان در مکتب اسلامی- ایرانی است.

رییس شعبه سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس استان البرز تصریح کرد : «چشم و چراغ» یکی از ماموریت های بنیاد حفظ آثار است که به صورت نشریه تصویری با هدف نهضت جمع‌آوری اسناد و روایات والدین شهدا در سراسر کشور به چاپ می رسد که علاوه بر این نشریه تصویری مستند تلویزیونی چشم و چراغ در البرز ساخته و پخش خواهد شد.

پارسا عنوان کرد : «چشم و چراغ» به کارگردانی مبین طرزعلی کاری از معاونت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با همکاری صدا و سیمای مرکز استان پس از پایان در ۱۰ قسمت از شبکه البرز روانه آنتن می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha