۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85291688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال نیازمندان ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اختصاص هفت هزار میلیارد ریال برای اشتغال نیازمندان ایلام خبر داد و گفت: مددجویان نیازمند توجه در بخش اشتغال هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر مرادی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با گزارشی از برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون از این مبلغ فقط ۳۰ درصد آن در بانکهای استان جذب شده است از مسئولان استان تقاضامندیم در خصوص جذب حداکثری این تسهیلات در فرصت چند ماهه مانده تا پایان سال همکاری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان سال گذشته با جذب حداکثری تسهیلات اشتغال زایی و همچنین از طریق دیگر برنامه های اشتغال آفرینی توانست در جذب اعتبارات اشتغال، جایگاه نخست کشور و در مجموع در حوزه اشتغال آفرینی جایگاه سوم کشور را به دست آورد.

مدیرکل امور اقتصادی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد همواره همراه و همکار دولت بوده است و بعنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم عمل کرده است.

سعید رشنوادی افزود: ایران دارای منابع و امکانات بسیار غنی است که در صورت مدیریت درست این منابع فقیری در کشور نخواهد ماند.

وی اد امه داد: با توجه به آسیبهای فراوان ناشی از مشکلات اقتصادی در جامعه کمیته امداد توانسته اینگونه آسیبها را ساماندهی کند.

رشنوادی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایلام از استانهای محروم کشور است ایجاد هفت هزار و ۵۰۰ شغل برای نیازمندان توسط کمیته امداد اقدامی قابل ستایش است.

۲۹ هزار خانوار استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha