۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85290456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرانه‌های آموزشی و درمانی در نهضت ملی مسکن تامین شود

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تکمیل انشعاب و ایجاد سرانه‌ها همزمان با بهره‌برداری طرح ۲ هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن تأکید کرد و گفت: تامین و اجرای سرانه‌های مختلف از جمله آموزشی و درمانی باید با تکمیل شدن واحدها آماده بهره‌برداری باشد.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: باید از تجربه و ضعف‌ طرح های ساخت مسکن مانند مسکن مهر و غیره استفاده شود تا افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند پس از دریافت واحدهای خود با مشکلی مواجه نشوند.

وی به اهمیت پیش‌بینی و اجرای راه‌های دسترسی مناسب برای این طرح نیز اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح ۲هزار و ۶۸۰ واحدی ملی مسکن (شهید همت) در عدل آباد، پروژه ۷۷۰واحدی شهید کلانتری در روستای ده عباس هم با پیگیری‌های انجام شده مسئولان استان و اسلامشهر در حال رفع مشکلات و آغاز عملیات اجرایی است.

حبیبی با اشاره به مشکلات حوزه مسکن در اسلامشهر تأکید کرد: یکی از دلایل گرانی مسکن تخلفات مشاورین املاکی است که مجوز فعالیت هم ندارند و با گزارش رئیس اتحادیه املاک مشخص شد که برخی از این واحدها پلمب شده‌اند، همچنین تأخیر در پرداخت تسهیلات برای خرید مسکن نیز از جمله مسائل مهم این حوزه است که پیگیری‌های لازم جهت تسریع و رفع معضلات این حوزه انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مشکلات حوزه مسکن بارها در ملاقات‌های مردمی، نشست‌های خدمت و جلساتی که در خدمت مردم هستیم مطرح شده و با پیگیری و بازدید از سطح شهرستان در تلاشیم تا بتوانیم دغدغه مردم را در این حوزه برطرف کنیم، چراکه موضوع مسکن دغدغه دولت هم هست و در جلسات منظم شورای مسکن برای رفع بخشی از مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی به آن می‌پردازیم.

فرماندار اسلامشهر به بافت‌های فرسوده شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: پهنه بزرگ فرسوده‌ای در شهرک امام حسین (ع) داریم که با اقدامات خوب شهرداری در این شهرک و اعطای بسته‌های تشویقی مانند تخفیف ۹۰ درصدی صدور پروانه ساخت، شرایط برای سکونت مردم در فضایی امن فراهم شود.

سهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha