۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85285358
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرمربی داماش: به لیاقت‌های تیم خود واقفم

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۳
کد خبر: 85285358
سرمربی داماش: به لیاقت‌های تیم خود واقفم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به لیاقت‌های تیم خود واقفم و امیدوارم که هر هفته شرایط این تیم بهتر شود.

به گزارش ایرنا، علی نظرمحمدی غروب چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های داماش و آریو اسلامشهر در رشت اظهار کرد: در اختیار گرفتن یک تیم بحران زده، جسارت و شجاعت لازم دارد اما به لیاقت های این تیم اطمینان داریم.

وی افزود: در این دیدار نیز بازیکنان هر ۲ تیم خوب بازی کردند به خصوص بازیکنان داماش همه تلاش خود را انجام دادند و با توجه به تمرینات سخت و فشرده ای که طی هفته گذشته انجام دادیم, موفق به پیروزی در این بازی شدیم.

نظرمحمدی ادامه داد: این پیروزی نشان دهنده قدرت تیم فوتبال داماش است که متاسفانه عواملی اجازه نداد تا این تیم از ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب کند اما امیدواریم که هر هفته شرایط داماش بهتر شود.

سرمربی داماش افزود: در کنار ترمیم تیم در فکر تقویت داماش نیز هستیم و می توانیم ۲ بازیکن بزرگسال و زیر ۲۳ سال را جذب کنیم که امیدواریم در پایان نیم فصل نخست این امر تحقق یابد.

نظرمحمدی بیان کرد: گرچه با پیروزی در دیدار امروز چند پله در جدول صعود می کنیم اما این جایگاه نیز زیبنده این تیم و طرفداران داماش نیست و امیدواریم که با حمایت طرفداران این تیم بتوانیم در نهایت مقام شایسته ای را کسب کنیم.

عدم حضور کادر فنی آریو اسلامشهر در نشست خبری
وحید بیاتلو و جواد زرینچه کادر فنی تیم آریو اسلامشهر پس از شکست مقابل تیم داماش در نشست خبری پس از این دیدار حضور نیافتند.

تیم های فوتبال داماش و آریو اسلامشهر عصر چهارشنبه در هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، آریو اسلامشهر با کسب ۱۱ امتیاز در مکان سیزدهم و داماش با کسب ۶ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha