جنایت در «غزه» و حمایت در «آمریکا»

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبر: 85285075
جنایت در «غزه» و حمایت در «آمریکا»

ایلام - ایرنا- در طول سه هفته گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر در باریکه غزه در اوج غربت و بی کسی و سکوت مرگبار سازمانهای حقوق بشر توسط رژیم جعلی اسرائیل کشته و مجروح شدند، آنگاه «نتانیاهو» بخاطر این نسل کشی بی رحمانه توسط «بایدن» رئیس جمهوری آمریکا مورد تشویق قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا - عمر بسیار کوتاه اما درد آفرینی و رنج افزایی کشور آمریکا در عرصه عالم مشحون از بحران و بدبختی و فلاکت و فاجعه برای دیگر ملل و دُوَل دنیا است.

در هر کجای این جهان که بنگرید آثار عذاب و نشان نابسامانی حاکمان آمریکا بر جان و روح مردمان آن پیدا و نمایان است.

نقش نابود کننده آن در ۲ جنگ جهان سوز اول و دوم و به خاک و خون کشیدن میلیونها انسان بیگناه توسط این ابرقدرت بی انصاف تا آخر عالم بر چهره و چکامه انسانیت پیدا بوده و باعث ننگ و نفرین تاریخ بشریت است که نسل کشی و جنایت جنگی در «ناکازاکی» و «هیروشیمای» ژاپن نمونه بارز آن است.

تجاوز سردمداران آمریکا در کره، کوبا، کویت و کلمبیا، مغرب و مکزیک، هندوراس و هائیتی، عراق، ایران و افغانستان و تشکیل گروه‌های تکفیری و تروریستی القاعده و داعش و خونریزی خجالت آور در سوریه، عراق و میانمار همه مصادیق و مستنداتی از توحش، ددمنشی و آدم‌کشی این غول غارتگر در عرصه عالم است.

شکل گیری رژیم روسیاه اسرائیل در قلب جهان اسلام نیز ابزاری آلام زا و عذاب آور است که برای جان مسلمانان مظلوم توسط انگلیس مکار آغاز و بوسیله آمریکا تقویت و توسعه یافت.

تبعات حضور این غده سرطانی تاکنون قتل عام صدها هزار زن و مرد مظلوم و چند ین برابر آن ِآوارگی و اسارت از ساکنان قدس شریف است که در مقابل چشمان بسته سازمان‌های دروغین حقوق بشر انجام می‌شود.

فاجعه فجیع اخیر در غزه و کشتن و مجروح کردن بیش از ۳۰ هزار نفر (قریب به ۱۱ هزار کشته و مابقی مجروح ) از زنان و کودکان و غیرنظامیان توسط قصاب خونخوار اسرائیل و حمایت آمریکای متجاوز تابلویی سیاه و ستم ساز در تاریخ ننگین حکومت‌گران آمریکا و تذکره ای درخشان و دُرنشان از مقاومت و مظلومیت تحسین برانگیز مردم مسلمان غزه و ساکنان سلحشور و مدافعان مجاهد این منطقه بی پناه است.

جنایت رژیم صهیونسیتی و حمایت آمریکا ویرانگر ترین و شرم آورترین منازعه ی ممنوعه ای است که تخریب اماکن عمومی و بیمارستان‌ها، نابودی مساجد و منابر، بمباران مدارس، دانشگاهها و کلیساها و کشته و مجروح نمودن بیماران و نمازگزاران، دانش آموزان و دانشجویان این مراکز را در پی داشته است.

جنایت نتانیاهو و حمایت «بایدن»، غزه را به قبرستان زنان،کودکان، بیماران و بیگناهان تبدیل کرده و صفحه سیاه دیگری بر پرونده این جانیان افزوده است.

استقرار وزیر امورخارجه آمریکا در تلاویو و سفر رئیس جمهور این کشور به اسرائیل و آغوش گیری داغ نتانیاهو و در تعاقب آن اعزام ۵ هزار نیروی پیاده، ۶۰ هواپیمای بزرگ و تجهیزات غیرمتعارف نظامی به قدس اشغالی توسط «بایدن» عملا این واقعیت را اثبات کرد که نقش آمریکا در نابودی غزه از مرحله دخالت و مشارکت فراتر رفته و در جایگاه مدیریت و هدایت مستقیم این فاجعه انسانی و جنایت جنگی قرار گرفته است.

تقویت سامانه های دفاع هوایی و ساپورت مستمر گنبد آهنین، اعزام ۲ ناو جنگی به منطقه، درخواست ۱۴ میلیارد دلار بودجه از سنای آمریکا برای حمایت مالی از رژیم غاصب اسراییل توسط «بایدن» و مخالفت آمریکا و هم پیمانانش با آتش بس در غزه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل اوج رسوایی، جنایت پیشگی و خونخواری سران آمریکا در دفاع تمام قد از خیانت‌های رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل و کشتن غیرنظامیان مظلوم غزه است که در افکار عمومی جهان به اثبات رسید.

امیدواریم که هم مسلمانان و هم سران دولت‌های اسلامی همگام با همه آزادگان و بشردوستان واقعی جهان بپا خیزند و به دفاع از بشریت بپردازند تا شاید شاهد قطع منازعه و خون ریزی و ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه ی ویران شده و نجات کودکان ستم دیده از این قتلگاه قحطی زده و غربت گرفته باشیم.
چنین باد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha