۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85284799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ درصد از برنامه‌های سازمان سینمایی در دولت سیزدهم محقق شد

آبادان - ایرنا - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: ۵۰ درصد از ۲۹۳ برنامه اساسی تعیین شده برای سازمان سینمایی تاکنون محقق شده است.

محمد خزاعی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای این برنامه‌ها برای چهار سال برنامه‌ریزی شده و قرار است در۲ سال آینده، تمام طرح‌ها به مراحله اجرا برسند.

وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت اقتصادی سینما افزود: دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی در زمینه توسعه زیرساخت‌های فرهنگی انجام داده و یا در حال پیگیری است.

خزاعی ادامه داد: تولیدات خوبی در زمینه فیلم کوتاه، مستند و سینمایی با حمایت مستقیم سازمان سینمایی کشور در حال انجام است و حوزه تولید طی ۲ سال گذشته به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است.

رییس سازمان سینمایی کشور تصریح کرد: مجوز راه اندازی بنیاد ملی انیمیشن و پویا نمایی از سوی بنیاد هنر صادر شده که در سال آینده محقق می‌شود.

نگاه ویژه دولت برای ارتقای سینما

وی در خصوص سفر به استان خوزستان اظهار کرد: سفرهای استانی باعث عدالت و توسعه عدالت فرهنگی در استان‌ها خواهد شد.

خزاعی با اشاره به نگاه ویژه دولت برای ارتقای سینماها و هنرمندان در استان‌ها گفت: تشکیل شورای عالی هماهنگی سینما در استان‌ها راه آورد سفرهای استانی است و مسئولان در خصوص مشکلات سینما در استان‌ها گفت‌وگو می‌کنند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: شاید سینما دغدغه و ماموریت برخی از استان ها محسوب نمیشد اما با سفرهای استانی، گفتمان جدیدی در حوزه سینما رقم خورده است.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی علاوه بر بازدید از مراکز فرهنگی، سینماگران، سینما داران و مسولان استانی با آسیب شناسی زیرساخت‌ها و مشکلات، تفاهمنامه‌ای با استانداران در خصوص تقسیم کار هر استانی برای برطرف کردن مشکلات به امضا خواهد رسید.

۵۰ درصد از برنامه‌های سازمان سینمایی در دولت سیزدهم محقق شد

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور با حضور در گلزار شهدای آبادان با شهدای هشت سال دفاع مقدس،مدافع حرم و سینما رکس آبادان ادای احترام کرد و بعد از آن برای حضور در چند برنامه از جمله دیدار با استاندار و دیدار با امام جمعه اهواز وارد این شهرستان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha