۲۲۰ سالن سینما به فضای فرهنگی کشور اضافه شده است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکمیل پروژه‌های عمرانی را یکی از اولویت‌های این وزارت‌خانه دانست و گفت: در همین راستا تاکنون ۲۲۰ سالن سینما در دولت سیزدهم به فضای فرهنگی کشور اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مهدی رمضانی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سرسرای آفرینش کانون پرورش فکری استان، افزود: افزایش سالن های سینما یکی از برنامه های اصلی وزارتخانه است و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم بتوانیم تعداد سالن های سینما را از ۷۲۰ سالن به یک هزار سالن در کشور برسانیم.

وی برقراری عدالت فرهنگی، توزیع عادلانه منابع فرهنگی و مردمی سازی برنامه ها را از رئوس برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: در دولت سیزدهم زیرساخت های خوبی برای تقویت جایگاه استان ها در حوزه فرهنگی، مهیا شد و به عنوان نمونه بانک های کشور مکلف شدند یک درصد از بودجه خود را صرف مسایل فرهنگی کنند.

رمضانی بر تربیت نیروی انسانی در بدنه وزارتخانه تاکید کرد و افزود: در همین راستا ۴۰۰ نیروی متخصص در بخش های مختلف وزارت خانه جذب می شوند و تعداد قابل توجهی این تعداد نیروی جدید در اختیار ادارات کل استان ها قرار می گیرند.

۲۲۰ سالن سینما به فضای فرهنگی کشور اضافه شده است

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعامل خوب و مستمر با مجموعه مدیران استان، توجه به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، تکریم از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان و توجه به پیشکسوتان این عرصه را به عنوان انتظارات از سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد.

در این مراسم، پوریا جلالی به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و کار خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha