روند اجرای پل روگذر محور شهیدان کریمی سرعت گرفت

زنجان - ایرنا - رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی پل روگذر محور شهیدان کریمی گفت: روند اجرای این طرح سرعت گرفته است.

سعید نجفی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محور شهیدان کریمی بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه روند ساخت این پل از خردادماه امسال آغاز شده است، اظهار داشت: در ماه‌های ابتدایی ساخت این محور یک سری مشکلات از قبیل معارضات همچنین تجهیز کارگاه وجود داشت که برطرف شده است و هم اکنون روند طبیعی خود را طی می‌کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه مجموع پیشرفت این محور هشت درصد است که شامل سه درصد تجهیز کارگاه؛ ۱.۵ درصد تهیه نقشه‌های هوایی و ۳.۵ درصد عملیات اجرایی است، اضافه کرد: هم اکنون عملیات ساخت این محور از محل سه راه امجدیه در حال انجام و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

نجفی در تشریح روند ساخت این محور گفت: برای کمتر شدن مشکلات ترافیکی این محور و به لحاظ اینکه مردم دچار زحمت نشوند؛ پیمانکار پروژه کار را به صورت سگمنتال پیش می‌برد تا عارضه‌ای روی زمین وجود نداشته باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه زمان ساخت این پروژه ۲۴ ماهه خواهد بود، اضافه کرد: طبق طرح ارائه شده محور شهیدان کریمی دارای چهار تقاطع در مسیر است و قطعا با وجود تقاطع‌ها ایجاد چراغ قرمز هم مورد نظر قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha