۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85282399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات والیبال زنجان از باشگاه‌های مجوزدار حمایت می‌کند

زنجان - ایرنا - نماینده تام الاختیار رئیس هیات والیبال استان زنجان گفت: این هیات در حد توان حمایت‌های مادی و معنوی همچون معرفی به حامیان مالی را در برنامه خود دارد که فقط شامل بازیکن و مربیانی خواهد بود که در قالب باشگاه‌های دارای مجوز فعالیت می‌کنند.

محمدرضا معصومی تبار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده در گذشته از حقوق باشگاه های شرکت کننده و بازیکنان در قالب قرارداد آنها حمایت خواهیم کرد.

وی یادآور شد: این امر منجر به ثبات باشگاه ها و قانونمند شدن حضور بازیکنان در آنها خواهد شد.

معصومی تبار همچنین از آغاز مسابقات لیگهای والیبال باشگاه های استان خبر داد و گفت: از هفته گذشته مسابقات لیگ های والیبال باشگاه های استان زنجان آغاز شده است و هر هفته چهار بازی در چهار رده مختلف (نوجوانان و جوانان -دختر و پسر) انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی هیات رئیسه هیات والیبال، حمایت های خوبی از باشگاه های برتر صورت گرفته است و این باشگاه ها برحسب سهمیه اختصاص داده شده به استان راهی مسابقات کشوری سال ۱۴۰۳ خواهند شد.

وی اظهار داشت: با اقداماتی که با هماهنگی رسانه های گروهی استان انجام گرفته حمایت های رسانه ای از باشگاه های حاضر در این دوره از مسابقات انجام خواهد شد که به رونق باشگاه ها و ورزش استان کمک می کند.

معصومی تبار خاطرنشان کرد: همچنین در واگذاری استفاده از سالن خانه والیبال هم باشگاه های برتر از اولویت برخوردار خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha