۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85281258
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

معرفی واحدهای صنفی جذب اتباع غیرمجاز به تعزیرات حکومتی البرز

کرج - ایرنا- رییس اتاق اصناف مرکز البرز با اشاره به ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحد های صنفی، گفت: امسال ۷۴ واحد صنفی جذب اتباع غیر مجاز در این استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

" محمد دادخواه " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال از ابتدای طرح ویژه ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه تاکنون ۷۵۰ واحد صنفی بازدید شده و تعداد ۸۹ واحد متخلف شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: طرح ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز برای ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شده و از به کارگیری این افراد در مشاغل مختلف جلوگیری می شود.

دادخواه بیان کرد: چنانچه متصدیان امور صنفی اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا افراد دارای پراونه منقضی کار را به کار گیرند با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: روزانه گشت های ویژه با مشارکت فراجا و اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی واحدهای صنفی را بازدید و با تخلف به کارگیری نیروی غیرمجاز اتباع خارجی برخورد می کنند.

معرفی واحدهای صنفی جذب اتباع غیرمجاز به تعزیرات حکومتی البرز

استاندار البرزپیش از این در نشستی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی اتباع خارجی گفت: ۱۱ هزار تبعه خارجی غیرمجاز ساکن در این استان، به کشورشان بازگشت داده شدند.

" مجتبی عبداللهی " افزود: در چارچوب قوانین و دستورالعمل های ابلاغی، اتباع خارجی غیرمجاز طرد می شوند و این امر در استان البرز در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha