خبری که ناقص مخابره شد؛ واقعیت سفر مدیران استقلال به کیش چیست؟

تهران- ایرنا- انتشار خبری درباره سفر هفته آینده مدیران استقلال به جزیره کیش و پرداختن به هزینه‌های سنگین آن در برخی رسانه‌ها، آن هم بدون آگاهی از واقعیت این سفر، عجولانه به نظر می‌رسد!

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، انتشار یک خبر ناقص درباره سفر مدیران باشگاه استقلال به جزیره کیش حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است؛ حواشی که البته با واقعیت فاصله محسوسی دارد.

امروز خبری در برخی‌ رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه جمعی از مسئولان ارشد باشگاه استقلال شامل مدیرعامل و برخی اعضای هیئت مدیره قصد دارند هفته آینده به جزیره کیش سفر کنند. اصل خبر درست است اما جزییات آن به صورت ناقص منتشر شده است!

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در سال‌های اخیر در جزیره کیش برگزار شده است.

با توجه به اینکه سهام باشگاه استقلال در بورس عرضه شده، در سال‌های اخیر از این باشگاه و همچنین پرسپولیس دعوت به عمل آمده تا در فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی شرکت کنند.

سال گذشته علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل وقت استقلال به همراه برخی از مدیران این باشگاه در این نمایشگاه شرکت کردند.

امسال نیز از باشگاه استقلال دعوت شده است تا در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی شرکت کند که علی خطیر، مدیرعامل آبی‌ها حضور در این نمایشگاه را منوط به تامین کلیه هزینه‌های باشگاه استقلال از سوی یکی از شرکت‌های بیمه که در نمایشگاه مورد نظر حضور دارد، منوط کرده است.

باشگاه استقلال بابت حضور در این نمایشگاه ریالی پرداخت نخواهد کرد و حضور در این نمایشگاه فرصتی را برای مدیران و اعضای هیئت مدیره استقلال فراهم می‌آورد که در جمع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، باب همکاری‌های تازه‌ای را برای کسب درآمد و جذب حامی مالی باز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha