رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی بر تقویت زیرساخت‌های درمانی استان تاکید کرد

بجنورد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی بر تکمیل زیرساخت های درمانی با هدف بهبود شاخص های سلامت و بهره مندی تمامی شهروندان از تجهیزات درمانی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده روز دوشنبه در بازدید از طرح های بهداشتی و درمانی بجنورد، اظهار کرد: مدیران باید با هم افزایی و همفکری یکدیگر تمام تلاش خود را برای پیشرفت شاخص های سلامت خراسان شمالی به کار گیرند تا مردم طعم عدالت را در سلامت را بچشند.

وی افزود: بی تردید با تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان شاهد بهبود شاخص های سلامت و افزایش امید بین مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام براتی زاده ادامه داد: اکنون طرح های بهداشتی و درمانی استان با سرعت خوبی در حال اجرا است که باید این روند متوقف نشود.

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی تصریح کرد: خوشبختانه در این طرح های سلامت محور پیوست های فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام براتی زاده با اشاره به نقش مدیر توانمند و جهادی در بهبود شاخص ها، گفت: مدیر توانمند و جهادی با اشراف به مشکلات، شناخت کافی از نیازها و تعیین راهبردها می تواند شاخص های عملکردی را بهبود بخشد.

۸۰ طرح بهداشتی و درمانی در حال ساخت

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی گفت: ۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی استان با بیش از ۲۰ هزار متر مربع در حال ساخت است.

دکتر جواد شاهین فر افزود: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان و ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه از شاخص ترین این طرح ها است که در راستای رویکرد عدالت در سلامت پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: بی تردید با بهره برداری از این طرح های بهداشتی و درمانی استان شاهد رشد چشمگیری در حوزه بخش سلامت خواهیم بود.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون هفت هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان یک میلیون نفری، ۳۵۰ پزشک عمومی و ۲۵۶ پزشک متخصص فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha