۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85275440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری سوارکاری را دارد

زنجان - ایرنا - رئیس هیات سوارکاری استان زنجان گفت: این هیات با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خود، توان برگزاری مسابقات ورزشی و آموزشی سوارکاری را دارد که تحقق این مهم به پویایی هرچه بیشتر این رشته در استان منجر می‌شود.

محمدرضا رجبی خمسه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هیات ورزشی طی سه سال اخیر مسابقات سوارکاری شمالغرب کشور را برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: این رخداد طی مرداد امسال و با حضور علاقه‌مندان این رشته برگزار شد که نسبت به سال گذشته به لحاظ کمی و کیفی در وضعیت بهتری قرار داشت.

این مسوول با بیان اینکه اغلب مسابقات سوارکاری در تهران برگزار می شود، ادامه داد: هیات سوارکاری استان درخواست برگزاری مسابقات استقامت این رشته را به فدراسیون اعلام کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون سوارکاری که اکنون به صورت سرپرست اداره می شود تاکنون در این خصوص تصمیم گیری نشده است.

رئیس هیات سوارکاری استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها تلاش می شود مسابقات پرش با اسب نیز در صوررت مهیا شدن شرایط لازم سال آینده در این استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه سوارکاری رشته های مختلفی نظیر زیبایی، استقامت و پرش با اسب را شامل می شود، اظهار داشت: در زمان حاضر حدود ۵۰۰ سوارکار در این استان فعالیت می کنند.

رجبی خمسه خاطر نشان کرد: مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان پنجم آبان سال جاری به میزبانی مجموعه سوارکاری کالسکه طلایی زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها ۴۸ شرکت کننده حضور داشت، خاطر نشان کرد: در پایان ۱۵ نفر در پنج رده سنی انتخاب شدند.

.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha