۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85275259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح «سفیران قصه‌گویی» در مدارس زنجان اجرا شد

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبر: 85275259
طرح «سفیران قصه‌گویی» در مدارس زنجان اجرا شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: طرح «سفیران قصه‌گویی» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در همه مدارس زنجان اجرا شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در حال حاضر این طرح در همه مدارس و مهدهای کودک در حال اجراست، اظهار داشت: کودکان شرکت کننده در این طرح با اصول قصه‌گویی و نوشتن داستان آشنا می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه توجه به قصه‎‌های بومی و محلی و همچنین مسائل تربیتی از اولویت‌های کانون پرورش فکری است، ادامه داد: بسیاری از مفاهیم اخلاقی را می‌توان با قصه به شکل هنرمندانه و خلاق منتقل کرد چرا که قصه‌ها به ما مهارت درست زندگی کردن در اکنون و آینده را یاد می‌دهند.

عیسی‌خانی با تاکید بر اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مجموعه‌های موثر فرهنگی است، خاطرنشان کرد: و روح و جان کودکان مشتاق یادگیری و فراگیری است، به همین دلیل تلاش می‌شود از ظرفیت مربیان و امکانات کانون در آموزش آنها استفاده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان هستند، تصریح کرد: خروجی آموزش‌های کانون پرورش فکری، نویسندگانی هستند که هم اکنون به عنوان مربی فعالیت دارند.

وی از فعالیت ۲۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خبر داد و گفت: از این آمار ۱۶ مرکز به صورت ثابت و ۱۲ مرکز به صورت سیار فعالیت دارند که مراکز سیار آموزش‌های لازم را به روستاهای استان ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha