گردان های القسام شهرک صهیونیست نشین "نیتفوت" را با ۵۰ راکت هدف قرار داد + فیلم

تهران – ایرنا- در پاسخ به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بی وقفه این منطقه از سوی صهیونیست ها، گردان های القسام با ۵۰ راکت شهرک صهیونیست نشین "نیتفوت" را هدف قرار داد.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا به نقل از منابع عبری، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که دو راکت به ساختمان های این شهرک اصابت و باعث آتش سوزی شد.

گردان های القسام شهرک صهیونیست نشین "نیتفوت" را با ۵۰ راکت هدف قرار داد + فیلمگردان های القسام شهرک صهیونیست نشین "نیتفوت" را با ۵۰ راکت هدف قرار داد + فیلمنیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۳ روز (تا دیروز) بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه را بیش از ۸۰۰۰ نفر اعلام کرده که ۷۰ درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهد. شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر می باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha