ادامه بمباران مناطق مسکونی نوارغزه/ کشتار کودکان مهمترین دستاورد اشغالگران + فیلم

تهران- ایرنا- بمباران مناطق مسکونی نوار غزه توسط بمب افکن های رژیم صهیونیستی و کشتار فلسطینیان برای بیست و سومین روز از سوی رژیم اسراییل و حامیان غربی آن ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، بمباران مناطق مختلف نوار غزه امروز (یکشنبه) نیز ادامه یافت درحالی که این بمباران ها غیر از تخریب زیرساخت ها و کشتار غیرنظامیان و بویژه کودکان و زنان، دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نداشته است.

در بمباران های امروز تاکنون بیش از ۲۰ غیرنظامی از جمله ۵ کودک در اردوگاه النصیرات و المغراقه به شهادت رسیده و شمار زیادی نیز زخمی شده اند.

در بمباران یک منزل مسکونی در خانیونس نیز ۷ غیرنظامی به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ غیرنظامی دیگر هم زخمی شدند.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد امروز اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۲ روز گذشته به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده است که حدود نیمی از آنها کودک هستند. شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها ۲ هزار نفر می باشد.

رزمندگان مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha