اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی در فلسطین حاکم است

تربت‌حیدریه- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: امروز تدابیر و اندیشه‌های امامین انقلاب در مرزهای فلسطین اشغالی خیمه زده و فلسطینیان دریافته‌اند که شکست دشمن حتمی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی افراسیابی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج سپاه ناحیه تربت‌حیدریه افزود: این مردم و جوانان فلسطینی بودند که عملیات طوفان‌الاقصی را رقم زدند و ضربه بزرگی به صهیونیست‌ها وارد کردند.
وی با بیان اینکه یک هفته است هر روز اعلام می‌کنند حمله زمینی می‌کنیم اما توان و جرٱت این اقدام را ندارند، بیان کرد: صهیونیست‌ها از شدت ناراحتی و ضربه‌ای که خورده‌اند، ناچار به بمباران مردم و زنان و کودکان بی‌دفاع شدند.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دشمن در اتاق عملیات خود دنبال ضربه زدن به وحدت و امنیت ملی کشور است، اما نمی خواهد بفهمد که ما ملت امام حسین (ع) هستیم و چنین شاخصه‌ای هرگز شکست نمی خورد.
امام جمعه تربت‌حیدریه نیز در ادامه از سپاه و بسیج به عنوان درخت تنومند انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: این ۲ نهاد مقدس هر کجا خدشه‌ای به انقلاب وارد شود، بلافاصله در بهترین شکل ممکن حضور یافته و نتیجه آن نیز بسیار ارزشمند و امیدوارکننده بوده‌است.
حجت الاسلام سیدمحمد معلمی افزود: اگر دیده بانی قوی سپاه و بسیج در کشور نباشد، امروز شاهد امنیت در منطقه و به خصوص ایران نبودیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز گفت: کارنامه سپاه پاسداران در تربت‌حیدریه بسیار درخشان است.
علی‌اکبر کی‌پور افزود: این بدان معناست که دغدغه اصلی سپاه و بسیج حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی و در مرحله بعد سازندگی و رفع محرومیت از این خطه است.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات سه ساله سرهنگ پاسدار «احمد ناصری‌موحد» فرمانده سابق سپاه پاسداران ناحیه تربت‌حیدریه تقدیر و سرهنگ پاسدار «علی یعقوبیان» به عنوان فرمانده جدید این یگان نظامی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha