۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85269264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت در زنجان دستگیر شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت‌:‌ یک سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت خودرو و قطعات آن در زنجان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داوود مرسلی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی حین گشت زنی در خیابان مدنی متوجه حضور یک سارق حرفه ای شده و او را حین انتقال یک دستگاه سواری سرقتی، دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: با دستگیری این سارق و اعتراف او به انجام ۵۰ فقره سرقت خودرو و قطعات آنها ، متهم جهت بازجویی های فنی و نیز شناسایی مالباختگان تحویل پلیس آگاهی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: با دستگیری این سارق حرفه ای، یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد که از مخفیگاه او پنج عدد باطری ماشین و چهار دست رینگ اسپرت خودرو کشف گردید که با تکمیل ۲۰ فقره پرونده سرقتی، این مالخر نیز تحویل پلیس آگاهی شد.


صحت عمل پلیس راه زنجان با استرداد طلای گمشده
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از پاک دستی ۲ نفر از همکاران پلیس راه در استرداد طلای گمشده به صاحبش خبر داد و گفت: صاحب مال با حضور در مقر پلیس راه از این همکاران تقدیر کرد.
سرهنگ عباسی افزود: ماموران پلیس راه زنجان – تبریز حین گشت زنی در حوالی کیلومتر ۸۰ محور آزادراه زنجان- تبریز یک کیف دستی زنانه را که بر اثر عبور خودروها از روی آن کاملاً متلاشی شده بود پیدا کردند و در بررسی محتویات کیف به وجود یک رشته گردنبند طلا در آن پی بردند.
وی اظهار داشت: ماموران بلافاصله با تحویل کیف و محتویات آن به افسر نگهبان وقت برای شناسایی صاحب کیف اقدام کردند که در نهایت یک نفر خانم و آقا با حضور در مقر پلیس راه، گردنبند طلا به وزن ۱۲ گرم و یک عدد کیف زنانه را تحویل گرفتند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: این ۲ نفر همکار به جهت پاک دستی و صحت عمل خود مورد تشویق فرماندهی و همچنین قدردانی صاحب مال قرار گرفتند.


کشف کالای قاچاق سه میلیارد ریالی
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت:‌ ماموران مبارزه با ارز و کالای قاچاق شهرستان ایجرود حین کنترل جاده های شهرستان به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند که سه میلیارد ریال انواع البسه خارجی و لوازم آرایشی قاچاق از آن کشف شد.
سرهنگ علیرضا مقدم افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۳۶۳ دست انواع البسه و ۲ هزار و ۱۲۷ قلم لوازم آرایشی را که به طرز ماهرانه ای در کابین خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود یادآور شد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ مقدم بیان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و با قاچاقچیان و متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.


توقیف ۳۸ دستگاه وسایط نقلیه متخلف
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توقیف ۳۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت:‌ در این رابطه ۳۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و راهی پارکینگ شد.
سرهنگ محمد مهدیخانی با اشاره به اینکه این طرح در قالب چند تیم عملیاتی در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد، اظهار داشت: در طول اجرای این طرح ۱۵ هزار نخ سیگار و یک هزار بسته توتون قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای اینگونه طرح ها با جدیت در دستور کار قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود ضمن همکاری با پلیس برای تداوم امنیت پایدار، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha