۱۲۷ نفر در مسابقات ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در زنجان شرکت کردند

زنجان- ایرنا- معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور گفت: ۱۲۷ نفر در مسابقات ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون به میزبانی زنجان به منظور همدلی و هم‌افزایی و ترویج روحیه جوانمردی و پهلوانی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام بخشا روز سه شنبه در افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون به میزبانی زنجان، افزود: این المپیاد در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون، آمادگی جسمانی و طناب‌کشی با حضور استان های کردستان، گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی از امروز آغاز شده و تا ششم آبان ماه ادامه می یابد.

بخشا گفت: این مسابقات پس از دو سال تعطیلی در پنج استان به صورت منطقه‌ای در حال برگزاری است.

وی گفت: انجام فعالیت بانکی استرس زاست و همه کارمندان بانک این استرس‌ها را تحمل می کنند بنابراین اجرای برنامه‌های ورزشی در کاهش استرس بسیار موثر است.

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور ادامه داد: بسیاری از همکاران‌ فعال در بانک، فرصتی برای انجام ورزش ندارند اما تمرکز بر فعالیت‌های ورزشی همه را به سمت کاهش استرس هدایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد همدلی و هم‌افزایی مهمتر از برگزاری هرنوع مسابقه ورزشی است، تصریح کرد: ترویج روحیه جوانمردی و اشاعه آن در بین کارکنان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha