بازیکنان سپاهان از لحاظ روحی، فیزیکی و تاکتیکی در بالاترین سطح هستند

تاشکند - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت: بازیکنان تیم ما از لحاظ روحی، فیزیکی و تاکتیکی در بالاترین سطح قرار دارند و برای یک بازی خوب مقابل آلمالیق ازبکستان به میدان خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «ژوزه مورایس» عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه با آلمالیق ازبکستان افزود: لیگ قهرمانان بالاترین سطح رقابت ها در آسیا را دارد و امیدواریم که این بازی، مسابقه ای عادلانه و منصفانه برای ٢ تیم، سرمربیان و حتی هواداران باشد و فردا انتظار شب خوبی را برای همگان چه حاضران در ورزشگاه و چه بینندگان این دیدار داریم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما با تجربه هستند و تجربه اینگونه رویدادها را دارند و با این مسائل آشنا هستند.

مورایس افزود: این بالاترین سطح مسابقات آسیا است و امیدواریم که فردا یک دیدار بسیار خوب را شاهد باشیم و برای هواداران مسابقه بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم. حریف در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد اما ما هم نیاز به امتیاز داریم؛ همه نیاز به امتیاز در بازی داریم.

وی یادآور شد: فوتبال برای متحد شدن و دوست پیدا کردن است و از بازی فردا یک مسابقه باعدالت و منصفانه نیاز داریم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: ما هر روز با هدف ارتقای آمادگی، کار خود را به نحو جدی ادامه می دهیم زیرا ما و همه تیم ها به امتیاز نیاز داریم.

مورایس اضافه کرد: برخی در فوتبال کار میکنند اما به خود فوتبال فکر نمی کنند اما دیدگاه ما این است که ارزش خود فوتبال بیشتر از نتیجه است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: ما به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم، اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۷:۳۰ فردا دوشنبه، یک آبان در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

سپاهان در هفته اول این رقابت ها برابر نیروی هوایی عراق یک بر یک به تساوی رسید و بازی هفته دوم آن با الاتحاد عربستان با تصمیم ناظر بازی لغو شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha