بُرد شیرین سپاهان ایران مقابل آلمالیق ازبکستان

تاشکند- ایرنا- تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در آستانه دوم آبان‌ماه، روز سپاهان توانست با ۲ گُل رامین رضائیان در دقایق ۳۲ و ۴۹ و همچنین تک گل رضا اسدی در دقیقه ۵۹ به اولین پیروزی آسیایی خود در این دوره لیگ قهرمانان آسیا برسد و سه امتیاز شیرین از تاشکند برای هواداران به ارمغان بیاورد.

به گزارش دوشنبه شب خبرنگار اعزامی ایرنا به تاشکند، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه دوشنبه، تیم‌های آلمالیق ازبکستان و سپاهان ایران در ورزشگاه OKMK شهر آلمالیق به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

۲ تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که میزبان این مسابقه آلمالیق در ۲ مسابقه ابتدایی خود، مقابل الاتحاد و سپس نیروی هوایی عراق با ۲ شکست و بدون امتیاز در قعر جدول گروه سوم قرار دارد و سپاهان ایران نیز در هفته نخست این رقابت‌ها مقابل نیروی هوایی عراق یک بر یک به تساوی رسید و بازی هفته دوم این تیم با الاتحاد عربستان با تصمیم ناظر بازی لغو شده بود.

سپاهان با ۲ گُل رامین رضائیان در دقایق ۳۲ و ۴۹ و همچنین تک گل رضا اسدی در دقیقه ۵۹ توانست بازی را ببرد و با کسب سه امتیاز، چهار امتیازه شود، تک گل تیم آلمالیق را میراحمدوف در نیمه نخست وارد دروازه سپاهان کرد.

تیم سپاهان در آستانه دوم آبان‌ماه که موسوم به روز سپاهان است و به جهت تأسیس این باشگاه در این روز و حضور تیم فوتبال سپاهان در جام باشگاه‌های جهان در این تاریخ نام‌گذاری شده است موفق به کسب این نتیجه ارزشمند شد.

شرح بازی:

ترکیب تیم فوتبال آلمالیق در ابتدای این بازی شامل بوتیرالی ارگاشف، ویتالی دنیسوف، سردار رحمانوف، اکرمجون کومیلوف، انزور اسمعیلوف، اویبک رستموف، خورشید گیوسوف، مخمدانس خسنوف، سنجر تورسونوف، کاسیموف و میراحمدوف بود و سرمربی این تیم میرجلال کاسیموف است.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان درنیمه نخست این دیدار پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمد قربانی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، برایان دابو، محمد جواد حسین نژاد، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و عیسی آل کثیر و با سرمربی گری ژوزه مورایس است.

تیم داوری این دیدار شامل احمد العلی، عبدالهادی العنزی، احمد عباس، هیروکی کاساهارا بودند و داور VAR نیز عبداله جمالی است.

سپاهان در این مسابقه شهریار مغانلو و رضا شکاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و برایان دابو برای نخستین بار در این مسابقه در ترکیب اصلی سپاهان حضور دارد.

در این مسابقه پیام نیازمند با توجه به نیمکت نشینی محمد کریمی بازوبند کاپیتانی سپاهان را به بازو بسته است.

نیمه اول:

در دقیقه چهارم آریا یوسفی اولین کارت زرد این مسابقه را از داور دریافت کرد.

در دقیقه ۱۰، ضربه آریا یوسفی با اختلاف کمی از کنار دروزاه آلمالیق به بیرون رفت، پاس زمینی به آریا یوسفی را رامین رضاییان ارسال کرد.

در دقیقه ۱۶، محمد قربانی با اشتباه توپ را در محوطه جریمه به بازیکنان آلمالیق رسیدکه ضربه خطرناک بازیکنان میزبان را پیام نیازمند راهی کُرنر کرد.

در دقیقه ۲۲، ضربه ایستگاهی میلاد زکی پور پس از برخورد به دروازه بان آلمالیق وارد دروازه این تیم شد که داور به دلیل آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۲۹، تیم آلمالیق ازبکستان مجبور به انجام یک تعویض اجباری شد و سوناتوف به جای دنیسوف وارد زمین شد

در دقیقه ۳۲، شوت رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه تیم آلمالیق توسط دروازبان مهار شد و فرصت خوب گلزنی برای سپاهان از دست رفت.

در دقیقه ۳۲، گل اول سپاهان با ارسال دقیق رامین رضاییان از روی نقطه کرنر و با اشتباه محرز دروازه بان آلمالیق وارد دروازه تیم ازبکستانی شد.

در دقیقه ۳۶، گل اول آلمالیق با فرار پشت دفاع میراحمدوف و شوت از محوطه جریمه وارد دروازه سپاهان شد، پاس گل را گیوسوف ارسال کرد

در دقیقه ۴۵، شوت ستگین عیسی آل کثیر از بالای دروازه آلمالیق به بیرون رفت.

نیمه نخست یا تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم:

در دقیقه ۴۹، ضربه کاشته رامین رضاییان پس از برخورد به تیر افقی وارد دروازه تیم آلمالیق شد و گل دوم سپاهان به

در دقیقه ۵۲: ضربه پای چپ رضا اسدی با اختلاف کم از کنار دروازه آلمالیق به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۶'، میرجلال کاسیموف سر مربی تیم آلمالیق دست به دومین تعویض خود زد و فضیلوف به جای اسماعیلوف وارد زمین شد.

در دقیقه ۵۵'، میرجلال کاسیموف سر مربی تیم آلمالیق دست به سومین تعویض خود زد و بواکی به جای حسنوف وارد زمین شد.

در دقیقه ۵۵: پاس زیبای برایان دابو، رامین رضاییان را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی ضربه او توسط دروازه بان ازبک مهار شد.

در دقیقه ۵۸، ژوزه مورایس سر مربی تیم سپاهان دست به اولین تعویض زد و نیلسون جونیوربه جای محمدجواد حسین نژاد وارد زمین شد.

دقیقه ۶۰: گل سوم سپاهان با بغل پا رضا اسدی به ثمر رسید، پاس گل را میلاد زکی پور برای رضا اسدی ارسال کرد.

در دقیقه ۷۷، رضا اسدی دومین کارت زرد این مسابقه و تیم سپاهان را از داور دریافت کرد.

در دقیقه ۸۱، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان دست به دومین تعویض خود زد و کاوه رضایی را به جای عیسی آل کثیر وارد زمین شد.

در دقیقه ۸۲'، میرجلال کاسیموف سرمربی تیم آلمالیق با دو تعویض همزمان دست به تغییر سیستم زد و بشیرالدینوف به جای گیوسوف و ارماتوف را به جای کاظیموف وارد زمین کرد.

در دقیقه ۹۱، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان دست به سومین تعویض خود در این بازی زد و احسان پهلوان را به جای آریا یوسفی یک کارته وارد زمین شد.

در دقیقه ۹۴، رستموف اولین کارت زرد آلمالیق و سومین کارت زرد در این مسابقه را از داور دریافت کرد.

بازی با پیروزی سه بر یک سپاهان به پایان رسید.

تیم فوتبال سپاهان در گروه C، لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است، سپاهان با این برد امتیازه شد و بصورت موقت در رده اول گروه C قرار گرفت.

دیدار دوم گروه C این رقابت ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب بین الاتحاد عربستان و نیروی هوایی عراق برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha