۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85263088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد مرگ بر اسراییل در رشت طنین‌انداز شد

۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبر: 85263088
فریاد مرگ بر اسراییل در رشت طنین‌انداز شد

رشت - ایرنا - مردم ولایتمدار رشت با حضور در میدان ذهاب(شهرداری) این شهر با شعار مرگ بر اسراییل تنفر خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم رشت چهارشنبه شب در پیاده‌رو فرهنگی این شهر تجمع کردند و در اجتماع باشکوهی جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان رشت با در دست داشتن پرچم فلسطین و همچنین تابلوهایی با شعار " مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و تصاویری از مقام معظم رهبری و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین، جنایت رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر بمباران بیمارستانی در غزه و به شهادت رساندن صدها مردم بیگناه را محکوم کردند.

یکی از حاضران در این تجمع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جنایت بیش از ۷۰ سال است که بر مردم فلسطین اعمال می شود و هم اینک رژیم صهیونیستی اقدام به نسل‌کشی کرده است.

وی افزود: کار صهیونیستها بسیار وحشیانه است و نمی توان این اقدام جنایتکارانه را با اقدام دیگری قیاس کرد که به همین دلیل باید همه مسلمانان متحد شوند تا این لکه ننگ را از صحنه روزگار پاک کنند.

یکی از بانوان حاضر در این تجمع نیز اظهار کرد: همه انسانهای آزاده باید بر علیه این جنایت متحد شوند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند و ما نیز اینجا جمع شدیم تا حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنیم.

وی که خود را یکی از دبیران شهرستان رشت معرفی کرد، ادامه داد: به طور حتم حضور مردم برای فلسطینیان مظلوم قوت قلب ایجاد می کند و از سوی دیگر این اتحاد و همدلی، رژیم غاصب صهیونیستی را به خاک نیستی خواهد کشاند.

در اجتماع مردم رشت در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha