محدودیت‌های تردد خودرو در اجتماع حمایت از فلسطین در تهران
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه همزمان با برگزاری اجتماع حمایت از مردم ستم‌دیده و مظلوم فلسطین در شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور روز چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه امروز مراسمی از ساعت ۱۵ در میدان انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین منظور محدودیت‌های تردد از خیابان فردوسی و میدان فردوسی به سمت غرب، خیابان جمهوری به سمت شمال، تقاطع توحید آزادی به سمت شرق و بلوار کشاورز به سمت جنوب محدودیت ترافیکی از سوی پلیس راهور اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: با توجه به برگزاری این مراسم لازم است که شهروندان ترددهای خود را در این ساعات مدیریت و از مسیرهای جایگزین مانند خیابان جمهوری به سمت شرق و خیابان فاطمی و بلوار کشاورز استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه تاکنون بیش از ۸۰۰ شهید داشته و هر ساعت بر شمار شهدا افزوده می‌شود؛ دستگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف ایران نیز با صدور بیانیه‌های مختلف از مردم فلسطین حمایت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha