فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی: ضربه سنگینی خوردیم/جنگ سختی در پیش داریم

تهران-ایرنا- بعد از حمله تاریخی مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، صراحتا اعلام کرد که ضربه سختی از مقاومت خورده و جنگ سختی در پیش دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»،«هرتزی هالوی» در نامه ای سرگشاده به نظامیان صهیونیست اعلام کرد: ما ضربه سنگینی از (مقاومت فلسطین) خوردیم و در این باره مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه باید برای هر شرایطی در هر جبهه ای آماده باشیم، گفت: جنگی سخت و طولانی در پیش داریم.

پس از حمله غافلگیرکننده مقاومت فلسطین به جنوب سرزمین های اشغالی، هراس از مقاومت فلسطین در میان نظامیان صهیونیست تشدید شده و فرماندهان نظامی تلاش می کنند تا روحیه نظامیان را با شعارها و بیانیه های توخالی حفظ کنند.

در شرایطی که آمریکا برای بهبود روحیه نظامیان صهیونیست، ناو جنگی به منطقه اعزام کرده است، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این نامه سرگشاده به نیروهای تحت امرش و برای تقویت روحیه آنها اعلام کرد که ما پیروز جنگ خواهیم بود.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بیگناه و غیرمسلح این منطقه، ۱۱ روز می‌گذرد و رژیم کودک کش تل آویو در این مدت علاوه بر موشک‌باران و بمباران مداوم غزه و محاصره کامل آن، آب و برق این منطقه را نیز قطع کرده‌ است؛ اقدامی ضدبشری که منجر به تعطیلی فعالیت برخی بیمارستان‌های غزه شده‌ است.

همچنین ارتش اشغالگر صهیونیستی در حملات خود بسیاری از تاسیسات غیرنظامی از قبیل بیمارستان، مسجد و خانه‌های مسکونی را در نوار غزه هدف قرار داده‌، به طوری که چند روز پیش سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد «یونیسف» در گفت‌وگو با «الجزیره» اعلام کرد که از زمان شروع بمباران اسرائیل، بیش از ۷۰۰ کودک در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

آمارها حاکی از آن است که در اثر بمباران های بمب افکن های رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۲۸۳۷ فلسطینی شهید و ۱۲هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند که نیمی از آنان زنان و کودکان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha