۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85261131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

«دروغ بزرگ»؛ مناطق امنی که با هزاران تُن مواد منفجره هدف قرار گرفت

تهران- ایرنا- دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: مناطق امنی که اشغالگران از آن دم می‌زنند و از خانواده ها می‌خواهند به آنجا بروند، با چندین تُن مواد منفجره هدف قرار می گیرد، آنها دروغ می گویند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب غزه، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از جامعه جهانی خواست که اقدامات فوری برای توقف جنایت پاکسازی نژادی از سوی این رژیم به عمل آورد.

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۸۳۷ و مجروحان به حدود ۱۲ هزار نفر خبر داد.

همزمان اخباری درباره شهادت و زخمی شدن شماری بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اطراف مسجد «السلام» در رفح در جنوب غزه مخابره شده است.

این در حالی است که حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد و جنگنده های این رژیم مناطق مختلفی را در جنوب غزه بمباران کردند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی اردوگاه «الشابوره» در رفح در جنوب غزه را هدف حمله قرار دادند.

از سوی دیگر، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: خسارات و تلفات حملات کنونی دشمن صهیونیست از همه جنگ‌هایی که غزه قبلا در معرض آن قرار داشت، فراتر رفته است. این شامل ویرانی واحدهای مسکونی و تاسیسات و نیز شمار شهدا و مجروحان می‌شود.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه بیان کرد: اوضاع در غزه فاجعه بار و قابل قیاس با جنگ‌های قبلی نیست. جامعه جهانی باید گام‌های جدی و فوری برای توقف جنایت پاکسازی نژادی به عمل آورد. درخواست ها برای ورود کمک‌ها باید خیلی سریع پاسخ داده شود.مناطق امنی که اشغالگران از آن دم می‌زنند و از خانواده ها می‌خواهند که به آنجا بروند، با چندین تُن مواد منفجره هدف قرار می گیرد، آنها دروغ می گویند.

ارتش رژیم صهیونیستی که شکست سنگینی را در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین در چارچوب نبرد طوفان الاقصی متحمل شده است، از ۱۱ روز پیش دست به جنایت های جنگی و ضد بشری علیه ملت فلسطین در نوار غزه زده و برج ها و خانه های مسکونی شهروندان غیرنظامی فلسطینی را هدف حملات وحشیانه خود قرار داده و اقدام به قطع آب و برق و جلوگیری از ورود مواد غذایی و پزشکی به غزه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha