استاندار: تیمی از وزارت بهداشت برای بررسی پروژه‌های بیمارستانی به یزد می‌آید

یزد- ایرنا- استاندار یزد با اشاره به قرارگیری برخی پروژه‌های بیمارستانی استان در مراحل پایانی، گفت: در پرتو پیگیری‌های صورت گرفته، به زودی تیمی از وزارت بهداشت و درمان جهت بررسی مسائل این پروژه‌ها به استان اعزام می‌شود.

به گزارش دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست با مسوولان شهرستان اشکذر که به منظور بررسی مصداقی مسائل اولویت دار این منطقه برگزار شد ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه بیمارستانی حضرت زینب (س) اشکذر، اظهار داشت: تیم مدیریتی استان با نگاه ویژه به پروژه های حوزه بهداشت و درمان، مسائل آن ها را در سطح ملی پیگیری می کند.

وی بیمارستان حضرت زینب (س) اشکذر را یکی از پروژه های مورد بازدید تیم اعزامی وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد و همچنین با اشاره به پروژه تکمیل ساختمان نیمه تمام فنی و حرفه ای شهرستان، خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است و باید اقدامات لازم جهت سرعت بخشی به روند اجرای این پروژه انجام شود.

استاندار یزد همچنین به صورت مصداقی مسائل مربوط به پروژه های نیمه تمام اولویت دار شهرستان در برخی حوزه ها را بررسی و بر برگزاری جلسه ویژه ای با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و دستگاه های متولی جهت شتاب بخشی به اجرای پروژه ها تاکید کرد.

اشکذر در ۲۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha