سه هزار یزدی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خدمات دندان پزشکی رایگان دریافت کردند

یزد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یزد گفت: سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان در قالب طرح " لبخند احسان " در ۲ فاز در سال‌جاری خدمات دندان پزشکی به صورت رایگان دریافت کردند.

" علی‌اکبر محمدپناه " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح لبخند احسان با همکاری گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی در مناطق محروم و کم برخوردار با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام شد.

وی به اهمیت و ضرورت اجرای این طرح در مناطق محروم اشاره و ادامه داد: خدمات دندان پزشکی ارائه شده به متقاضیان شامل عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن، جرم‌گیری و ریشه و پرکردن با حضور متخصصان دندانپزشکی و کاملا رایگان انجام شد.

محمدپناه با اشاره به اینکه طرح لبخند احسان با استقبال خوب مردم مواجه شده است بیان کرد: برای اجرای طرح لبخند احسان از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و مجرب‌ترین پزشکان با هدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به حوزه پزشکی دارند استفاده شد.

وی بیان کرد: موضوع دندانپزشکی اهمیت زیاد دارد، بنابراین تا پایان سال نیز طرح لبخند احسان بر حسب ضرورت با همکاری پزشکان و گروه‌های جهادی و همراهی مسئولان در مناطق مختلف ادامه دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یزد بیان کرد: خدمت به اقشار جامعه جزو برنامه‌های مهمی است که سالیانه در قالب طرح‌های مختلف توسط ستاد پیگیری و اقدام مناسب به عمل می‌آید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha