۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85258734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۶ هزار واحد مسکن ملی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از ساخت ۶ هزار و ۹۱ واحد مسکن ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ایلام خبر داد.

حبیب الله محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سهمیه ساخت مسکن ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار در استان ایلام هشت هزار واحد است، از مجموع سهمیه استان ایلام ۶ هزار و ۹۱۱ مورد به بانک معرفی شده و ۶ هزار ۹۶ مورد منجر به انعقاد قراداد شده که در واقع عملیات ساخت این تعداد واحد آغاز شده است.

وی بیان کرد: ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در مجموع تسهیلات به واحدهای مسکن ملی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ایلام با همکاری بانک های عامل پرداخت شده است.

محبی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۷۸ مورد از واحدهای مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز پایان کار گرفته اند، تصریح کرد: بنیاد مسکن استان ایلام به عنوان یکی از کارگزارهای طرح مسکن ملی در مناطق مختلف در حال آماده سازی و ساخت واحدهاست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام با اشاره به آخرین وضعیت طرح هادی در روستاهای استان ایلام، بیان کرد: اجرای طرح هادی در سطح بیش از ۳۰۰ روستا شامل شن ریزی، جوی و جدول، پل، پیاده رو سازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری معادل ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha